|
|
| |
|
今日同MAN-J出黎
一開始都幾悶下嫁之後我地就去食M記
食完之後就同MAN-J行左去睇電話啦
買個D吹波膠玩去公園個到玩
唉..我地未去公園之前我吹左一個
點知佢自己飛走左...自己眼白白見住佢_\/_
係公園玩個振;MAN-J吹個個連續3次都飛走左
但係佢次次都搵得番
之後係商場到行下
都幾HAP呀',,見到一個女仔好好笑嫁
就快走個振我仲...........
我發現我今日聰明左哦..
相``
呢個就係吹波膠啦!
大藍瓜
|
| 發表時間:2009-10-24 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 43 | »
|