|
|
| |
|
21/11
今日同MANj去新都城影貼紙相
d貼紙相6張有4張都好靚呀
行行下;無啦啦有個人喂
原黎係吳生
佢既衣著幾搞野-___-``
跟住就去左睇聖誕卡......
22/11
今日又去左新都城又運運恐恐甘走左一個圏
之後MANj唔見左一個10蚊既野
真係慘呀
|
| 發表時間:2009-11-22 08:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 43 | »
|