尋日六點幾拎埋啲功課諗住出去搵MYF. 點知去到太和果振Heidi打泥話出去睇Street Dance. 因為佢吾想三對一.而我又想睇.之後應成左佢喇. 跟住去到太和搵埋MYF再番大埔火車站等佢地.等勁耐! 終於上車同佢地出MK 嘉禾睇.佢地講啲野真系冇得頂-,- 之後七點幾去到.旦系睇九點八果場.仲有成兩個鐘.-3- 之後Heidi同我都未食野.之後去左大快活食.發生小小事情;-* 跟住佢地三個吾知去邊.同Heidi食完野搵番佢地. 跟住周圍系咁行.勁悶-,-.啲男仔又吾理我地自己系咁行. 之後又話去次所.頂-,-.去左...(我都吾知幾耐).! 我同左Heidi講.下次再系吾好嗌我.下不為例:# 跟住行到冇地方好行.上住去等.有得坐幾好.xd 同Heidi買左大爆谷食.吾系咁好食.有小小後悔-.- 跟住入去睇喇.開場之前果啲片勁好笑.而且好想睇;O Street Dance開頭果到以為佢放錯片.*v*xd 跟住都幾好睇.有小小搞笑.旦系好似冇舞出真我咁好睇(: 跟住睇完十一點幾.睇左一個半鐘.wow xd 之後諗住同佢地搭火車番去.旦系都冇.自己去左搭72x去大埔. 好吾開心.我真系吾中意自己一個.而且果到又吾系我熟悉既地方. 我去搭車果振我真系勁驚.如果我搵吾到果個車站咁點算.? 如果我搵吾到之後行番去搭火車.旦系果振已經又冇得搭火車咁點算.? 只要您既一句.我幾驚我都要自己去搭呢程車;< 我咁大個女未試過自己系九龍果邊搭車番屋企.就系因為您.! 我真系未試過搭一程車系咁驚.系咁吾開心.果刻我真系好想喊.! 旦系又得我自己一個.我吾想比人覺得我好可憐.話者好核突.!
♥ByeBye!(3