金日番學都系咁.落雨啊;< 放學.我都吾知我對鞋可以爛到咁:P Then with龜龜.蕾x2走.佢地陪我買鞋: ) 買25號仲鬆鬆地.應該再細小小先岩xd Then食野.冇食到.then自己回家. 我多左一本通識&三本地理書.痴線.![]! 條友話我未摞.我明明開學就買齊仲摞埋.! 系送書比我都吾系咁送啊.吾系路-,-xd
♥ByeBye!(3