金日六點半起身.做英文功課.勁眼訓! 番學又勁眼訓.系咁釣魚.恰下恰下咁;O 小息又系度傾計.勁cheap囉.SOBAD!;< Lunch 去左豐食.勁肚餓.好快食晒xd 跟住番泥果振我講錯野.自己都笑左.xd 掩飾等於咩?.快啲答我啊.呵呵-,-xd 放學.with蕾等CYL.系咁行.真系好攰! 跟住一齊去粉中行左振.就去KFC食野. 嗌左個三人餐.真系飽到死.好肥. 我地排斥CYL.xd.之後我話CYL系楊貴妃xd 跟住系咁笑.笑到勁肚痛xddd 跟住Patsy泥搵我地.坐&傾左振. 跟住with patsy搭車番屋企.好cheap啊;P
♥ByeBye!(3