金日自己番學.番到去問龜龜借RP.Thanks(: 跟住拉拉鏈果振拉親隻手.痛到我喊!/3\ 之後問毅兒攞膠布.佢幫我洗傷口.痛死我!/3\ 跟住早會果振吾小心整跌PSM個水樽. 正當我想同佢講Sorry果振.佢同我講番Sorry.O左.-,- 跟住上堂果啲.都幾好吾錯.幾認真!xd 第7堂.講咩前瞻.我寫左:專心.努力.盡力.盡責.積極.-3-xd 跟住放學with龜龜.Ceci去左四仔食野. 佢地又走先.又得番我自己.悶到想死咁制.又眼訓-.- 跟住MYF泥左.坐左振&食左野.搭車回家<; 搭車果振有2個女仔影相.系咁"拆拆拆"=.= 聽日開始吾洗等佢.幾好吾錯-,-xd 其實我吾中意自己一個.真系好討厭;<
♥ByeBye!(3