金日番學比人調左去中間.好吾舒服;O 上堂都系咁.勁眼訓.放學落去聽野! 之後with龜龜去左四仔飲野. 之後去圖書館做功課.數學好麻煩.(3 之後(*)泥圖書館搵我.原來佢打左比我好多次. 旦系原來我收吾到.吾好意思啊;D 跟住一齊搭車去上水.同(*)去買野食. 跟住七點幾番屋企.有小小肚餓-,- *回憶不再受制於我 我承認。
♥ByeBye!(3