陰弓死.金日賣旗超級攰.腳仔勁痛!/0\ 跟住我來回左果條路成五六次都有.痴線;O 跟住同組員一齊賣.點知走散左.得自己一個;< 跟住冇拉拉去左人地組.好gag.哈哈-3- 跟住個姨姨比我吹脹左.屈晒機!xd 跟住去MK搵龜龜.毅兒食野.好正>3< 跟住行街.我對腳仔痛到媽b咁-,- 跟住行到五點幾搭車番上水.好.正!-0- 跟住我講咩龜龜.毅兒都話系佢地錯.好煩!!! 跟住(*)系粉嶺站上車搵我.呵呵;P 跟住with (*)去上水食野.就回家了;D 我對腳仔冇晒知覺了#3#
♥ByeBye!(3