金日番學很搞笑.哈哈.痴線!(3 放學with heidi.ceci.毅兒走.特登番學校次所xd 跟住去m記食野.途中with heidi high晒-[]-xd 去到見到貝貝.歡歡之後一齊食野&傾計.好gag:p with貝貝講緊某的時候.heidi系咁望住我.! 真系頂您個肺.吾信我.討厭!!!!! 之後貝貝with搭車回家: ) 下星期先去OP.好想快啲去/0\! 我要趕工.加油!:D
♥ByeBye!(3