尋晚做功課做到二點幾先訓.仲要未做晒.! 金日番學勁眼訓.系咁釣魚.想死!/_\ LS仲未做晒.好彩聽日先交: ) 中史都要測.都冇溫過.系到尻吹-,-xd PE堂.貝勁搞笑.我feel到佢拉得好辛苦xd 跟住放學番上去.地理補測.嗌我番屋企做-,- 鬼識做咩.嗌傲敏教我.Thanks la;> 跟住佢地系到挽.低低地.系咁挽掉野;O xd 之後自己搭車回家.媽媽吾系屋企.好煩;<
♥ByeBye!(3