Saturday with 龜龜出KFC 溫書:D Then 溫溫下做做下.系到寫左其實野;O But 覺得自己都幾有文彩.haha.-V- Then 越寫越停吾到手.搞到溫吾到書.haha! Then MYBB 泥左搵我.之後去左佢屋企:) Then 第2日十二點幾番到屋企.沖涼挽電腦;] Then 五點幾出去with MYBB& 佢屋企人食飯.! Then 因為系佢老豆生日.全程勁吾知點咁.(3 Then 去左佢屋企訓教教:-* Then 金日六點吾夠起身.番屋企整野番學:# Then 成日都好眼訓.上堂又悶.痴線.-3- Then 放學with Heidi,貝貝,歡歡去圖書館.! Then 去左祥7食野&傾計.真系好kai:p Then MYBB泥左搵我.傾多振就走lu.! with MYBB去左食pizza;) Then MYBB陪我行番屋企.>3<
♥ByeBye!(3