11點先起床~_~ 去黃大仙食Burger King.... 又去旺角買書with my sister...曬 夜晚去出街食沙爹王... 好飽又成肚水.... 又奶茶又綠茶~_~ 買飲品都俾人話...... T_T 開心的一晚......