今日本應去書展.... 但臨時俾個「天」放飛機=-='' 我真係忍無可忍...... 可以有好多方法通知我..... 如:MSN既off line 訊息 手提SMS 一online就通知我....... 但要到我問你先講..... 灰晒, 完全無法再忍...... 都係時候轉電話喇...... 睇岩左一款..... 又要買袋、買電話..... D 錢真係......