今日係6月9號,係我咁耐以黎可以入到去見我老婆既第一眼...不果前晚,真係玩得好累好累..老婆,今日第一眼見到我,係咪好開心呢..
我覺得呢,見到面好唔知點咁,正係好想笑....我正係知你好怕羞姐,想望人又唔咁望wo,,真係羞死怪啦你,係入面好唔好玩.聽日講,你係
入面成日叫嫁波..出到黎唔好咁啦,話時話呀,仲有一個月多dd你就可以出黎,仲以後都唔洗入返去,諗起都好開心.唔知今晚訓唔訓得
著啦,我諗我走左之後老婆仔你一定好開心定啦,諗你上到去,一定同你d fd講我終於見到我公老仔啦,,,哈哈,真係好想快d又見到你
呀,,,
i missu
|