|
|
2008 年 1 月 13 日 星期日  |
| 我們這一天 |
今日十二點到就比我細佬叫左起身,真係好累呀,因為果晚去左荃灣到練拳,好似練左四個半鐘到....到左今朝起身食左個m記,又訓返,訓訓下,個電話係咁hi嘈....跟住,唔理啦,訓醒一睇估唔到有十幾個電話冇聽到....到左四點幾,啊祥打黎...話今日去釣魚-,-!7點幾去釣..釣到十一點幾到....哈哈!又係我釣得最多魚...冇十條都有八條,可惜唔記得影相=,=.走果時,佢玨死仔,張d魚全步都整死哂,睇見佢地玩真開心.....
係啊!今日起身食完m記訓,發左個夢呀,勁攪笑,關於老婆你嫁....等你出到黎先話你知啦!
|
| 發表時間:2008-01-13 02:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 10 日 星期四  |
| 2008-01-10 |
沒有老婆的日子
很耐很耐都冇見過你啦!你幾時先出黎呀...每次你講既野!我既心都不斷重複重複咁諗,係咪真係嫁...你次次講都同做出到黎就好似第二個人咁!冇左件事....上次你出黎就算勁啦,厄我會返屋企...點知,又同個肥婆...唉!真係!唔得呀!老婆,你下次出假如果同fd玩既話!睇下果日有咩玩,如果唔係叫佢早歸家,廢事你又陪佢唔知去邊到游盪!今日同你玩MsN果時.你講D野又真係幾似真咁啵!點都好啦...你只要對我唔變就得啦.
抱住你訓教既日子真的好舒服!你有這種感覺嗎?
成日都要你應承我D野,到我啦!!
只愛你一個,永不花心
雖然講就易
我會
慢
慢
做
比
你
睇
嫁
! |
| 發表時間:2008-01-10 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
| 2007-12-27 |
十二月二十五號!老婆終於出左黎啦...記得果日訓到點幾鐘啦,起身洗完臉之後睇睇個電話,老婆就打過黎了,之後食完野就同佢傾左一兩粒鐘到,肥豬就過左黎搵我.洛到去見到面果時,唔知咩事大家都係到傻笑,果時真係唔知講咩好,正係笑-p-"可能係開心過頭啦大家都,跟住就去行左富泰半周,凍到隻豬都會震,勁好笑....我地兩個都傻傻下 冇野行,行左去吹風....上到屋企,就睇下老婆送比我既手信, 頸巾一條,仲有d香水味......真係有心思,好鐘意>w<,都係我衰啦 帶你吹風,攪到你傷風=.=v,唔好意思呀老婆仔! |
| 發表時間:2007-12-27 02:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|