|
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
| 2007-11-17 |
而個星期都做左自閉仔呀!唉...而加開始覺得自己好冇用呀...做d野成個細佬仔咁!而加都唔知自己想點..有時候扮到自己好硬正咁!自己既事就唔會同人分享,諗野都係自己一個人諗,係咪好傻呢我?前一排啊祥件事,攪到祥,真係好唔好意思!鬼叫我唔帶眼識人咩!識埋哂d咁既女..開頭仲以為自己好威咁.識咁多女...後來先知道d女係為你帶煩惱而唔係威權,我而班兄弟真係多采多姿,d煩惱多到你數唔哂.開頭識佢地覺得真係冇野...識耐左小小啦.先知道佢地既煩惱都同我以前一樣.所謂既煩都係自己拎黎既,一d愛情,屋企,社會同交際問題,唉...佢地仲細,未算識得諗,有d跟本就係唔直得煩既野,唉...以後既日子仲有好長好長!唔知仲會唔會同微微一起過呢...好多人都話兄弟可以一世,愛情就唔得...點解有d人會咁講?我都唔係好知...我就覺得一世而兩個字唔係冇可能既,但係你有冇諗過張來既野你會知咩?最緊要珍惜眼前人,e句真係,真係真嫁...

|
| 發表時間:2007-11-17 03:29 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
| 2007-10-24 |
今日冇咩野想打,前幾日都玩到通頂,攪到而加成個人都好累!
|

藍藍同長洲 |
|

|

|
|
表弟 |
表弟條女 | |
| 發表時間:2007-10-24 11:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|