今曰我11點幾先起身,好采電視仲未做,到到大概12點先做!!!!!到咗2點幾就la la(霖)去打機,打咗1個鐘就冇打, 因為我要睇電視!!!!KA!KA!!!睇完電視之後,我就會計續打機,我(霖)大概到咗4點半到就會出葵芳,應該會去1粒鐘先番嚟,所以我以家打定日記先!!886!!!!