KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2006 年 4 月 4 日  星期二 晴天
..

好耐冇打日記LU,,冇乜心情MA,,***
今日=33333=''''好準時甘起身LA,,
HAHAHA*搞掂哂D野就出得LA,,卡卡卡,,*

今日冇遲LO,,但都系ONJ等我*,,THEN
去中電等埋玲*企左一陣佢就到左LA,,..
跟住一齊番學LA,,,,番到去諗住陪佢地
食早既,,跟住玲媽話請叫我地揀野食,,
甘我咪話是但LO,,

食完就上番去LU****唉!!!!!!上到去,,,,
好似吾知點甘,,冇耐打鍾,,,,跟住SOCS
就上左MMLC LA,,泥兩堂吾知做咩,,
牙SIR堂堂都有鬧人=3=''跟住我聽下
訓下甘LA,,其他堂都系,,
放學去左同人傾計,,,,,,
傾到5點幾先走*今日就系甘LA,,,,,,

PS:我想講既系,,你要講我,,,,,咪當面同我講LO
點解要等我吾系度先同人講?!我博FD,,我點
博FD牙我想問,,如果系話因你地先識果D既話,,
甘我可以講!!!我可以當冇識過LO,,,,仲有*你話我
琴日,,又話幾點走都得!!!!系..呢個系事實!跟住我
話想走,,關我夜吾夜得走咩事呢我想問!!!我想走既原因
我講左LO,,我最尾果堂系PE,,跑9分鍾,,攰到牙媽都吾認得LO
你地兩個掛住玩,,,玩到DIN哂,,,我都等左好耐下LA,,甘我又攰
又悶.,,,,,想走好正常LO,,吾明點解你可以甘話我"咩,,,吾夜得咪
早講LO"<<呢D野,,,,,,不過你地兩個中2點講點諗都好La,,問心無愧lo,,因為有你地而識果d fd,,我再講多次,,,,,我彩吾彩,,同吾同佢地
野,,真系冇乜所謂lo,,,,,!!!!!!!!!!!!
吾多HAPI...]]''

 

刊登時間︰2006-04-04 07:14 PM  [  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 79 | »