DIN左"3日都冇打過日記-口-"唉!!!!!''''''呢排吾知做咩LO,,/.\"'''''我又吾知點做好,,,,,唉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .\/."想點******
而家日日番學. . ."又好似吾知點甘*****搞到我,,,,,好憎番學LO而家,,/333333333\"'''''
朝早又吾願起身,,,番學等放學***今日差D遲LO,,=333333='''入到去,,好彩岩岩開始,,,>V<"冇扣到分,,
小息果陣,,,自己甘企系度LA,,有人行過泥同我傾計**話我靜左LO-口-"'''''搞到我,,,,更加吾知點甘LA,,我都吾想自己變到甘,,,,但要我變番好似以前甘,,我諗都要一段時間***同埋系吾容易LO,,
我而家剩系想,,,番學****吾洗再甘難受姐,,要求又吾系高,,,,,點解都系好難甘既,,,,,,我真系吾知點做LO,,玩夠我未牙!!!!!!!我真的受夠了,,
 |