今日...**吾願起身..個頭好痛*...但要TEST,,冇得吾番LO***系甘咳牙*><"...唉,,又打[黑痴]"...想屎LO"''
去到中電***=333333="""ONJ早過我LO,,跟住坐到答7答8先番學校=口=",,番到去..同個FD企度傾計*傾左陣就打鍾..去集會*
上堂冇乜特別LA,,因為*****今日,,好吾開心LO,,聽到D..吾應該聽既野...搞到我****系中文堂喊..仲要比牙SIR鬧,,番到屋K..又到同媽咪嘈...><想我點牙你地....我好好好好好好好開吾針LO*,,
系咪屎左你地會開針D牙....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好黑人憎牙..點解個個都系甘架..我呢個月先開始心情好小小..呢幾日又泥...問梗你地想點牙....................................><
 |