23lu" `"我一直*,,,,都只是你身邊的一位[小配角]"
=3=''琴晚2點幾先訓到LO*><'''想點,,,,,/﹏\'''
聽日番學LA>/\<''''TOO BAD,,,!!!!!!"
-3333-'''今朝11點就起左身LA,,,幾乖囡XDDD"
其實系比人產起身-W-'''如果吾系冇3點都吾起,,
起左身玩下電腦甘LA,,ONON叫我今日去SWIM,,
=3=''''唉,,,,比牙媽見到我汁3,,,,吾比我去*-/\-'''
玩野牙>33333333333<''''''HATE,,,,!!!!!
=3=''結果,,,,,都系冇出到哇*/﹏\'''''悶屎左了>/\<''
有幾個FD,,,陪我傾MSN,,,,傾左成日*THZZZ>3<'''
=﹏='''去到6點幾度,,,就出左去*7點幾就番番泥LA,,,
今日,,,,,,,悶屎左LA*O﹏O'''
 |