21"XDDD,,,
呢兩日好悶牙/﹏\''''後日就番學LA,,><'''
唉!!!!!吾想番牙"
吾想,,,,要對住,,佢地*
好辛苦哇/3\'''''但系"冇得吾番=.="
6點幾出左去*,,去左公園坐系度,,,,諗野*
諗完,,,,,系度喊*我,,,,究竟錯系邊?!''''
成10點幾先番到屋K,,,,,番到去*姐夫用梗
電腦=3='''自己系度呆坐*去到11點半,,佢地
走左*我就MSN喇同人"本來好吾開心架,,,,,,
跟住同某人傾傾下,,,,,聽佢講D野,,笑屎左
"
開心唒,,,,冇耐就CALL源源*同佢講,,,番左泥*
傾左陣佢就去洗白白,,,,,,跟住又同佢系MSN傾
左陣,,,佢就訓LU****我1點幾先訓*,,,,XDDDD">V<''
我真的被須要嗎?!''
仲有,,價值嗎?!,,,,,,,,
有誰﹏能明白我?了解我?"我真的,,,哭了,,
`為何紀念只可以到此?,,
 |