番學既第1日*,,XD'''
琴晚訓吾到牙*個肚好痛-3333333-''''
去到點幾2點先訓到,,,HAHA*但今日都
吾系,,,,,,好攰JA*XDDDDD"
約左ONON同源源答8一齊番*,,,,我一落車
就落雨LO,,,唉!!!!又冇拎傘傘=3='''
企系度琳雨*,,,OK開心=﹏=''''
企左陣,,,見到牙YAN,,,,比佢拉左番去*
佢話今日要開PF,,,,-口-'''所以冇等佢地,,梳*
番到去*未開始[好彩JA]卡卡﹏*冇耐牙HEAT
就番LA,,,跟住講左陣就散LU,,,,/\/\*
散左就落去1樓睇LA,,,*系度望住佢地兩個番LO
諗住見到佢兩個,,,,就飛過去SAY梳*但吾見,,,,,
到打左鍾之後,,,見到ONJ,,,就同佢講番*我比人捉左
番學校*SO冇等佢地,,,,,佢話*佢等左好耐,都吾見我
同源源LO=3=''',,,,,,佢講完就上左去LA,,,企左陣*
就同見源源行過泥LA,,,比左信子子我就閃左*,,,,跟住
B左之後,,我就番上去早讀*,,,好HAPI,,,今日[調左位]
調好哂冇耐MISS泥LU*,,,,,,今日*都算OK開心LA,,,,,,KE*
長細吾講LU,,,,,,吾想打LA,,,卡卡卡3333333,,,,
 |