KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2006 年 2 月 18 日  星期六 晴天
..

琴日好笑"要講番>V<"

-3-"琴日吾知幾點*,,ONJ CALL我= ="問我起左身未-口-"我邊會甘早起身牙..HAHA

跟住佢話LING系佢屋K,,叫我過埋去*佢地話好悶,,-   -"去到之後,,3個又系傾講心事,,

一路針就一路飲啤啤*,,KA,,傻左D甘LA*飲完之後,,佢地約FD子出泥打排LO><"

= ="我以為吾出架MA,,搞到好似比人呃左出泥甘-口-"不過冇得走了,,反正冇野做*

冇走到*THEN約左炎炎同傻華B出泥先LA,,>3<"我地3個最早到LO,,跟住就到炎哥B

=3="傻華B最遲LO..第3架3D先見到佢-口-"見到左DDDDDDD,,SO,,吾知去邊*都系

去左打機=  ="第1間,,本來冇人發現*但ONJ同LING打梗果陣,,叫我去唱錢= ="

比人問拎身份證=3=",,姐系要出去LA,,問完我就問ONJ LO,,><"

去到第間*= ="又系我LO,,比人問幾歲*話我個樣吾得..一睇都知未夠16,,14都吾知有冇*

= ="O哂了,,跟住我地向門口果邊行LA,,見到行番入去果陣,,就鼠入去*><"炎哥B同傻華B

高*,,姐住左我..>V<"入到去了...HAPI*THEN陪LING同ONJ打,,佢地打完之後*,,>W<"

4個一齊陪我玩DODO機LO,,搞到我..好似吾知點甘*,,HAHA,,諗住破紀錄= ="點知吾得*

有D失望...玩到3點幾4點度LA,,話閃了*HAHA,,閃果就又系鼠走*笑到我哇,,跟住佢地話想打

排,,THEN就齊齊去ONJ屋K樓下*,,我就同佢上去拎排球=3="好特出牙我*個個都要系下面等

得我一個上得去...HAAAAA*,,落到泥,,系ONJ樓下打LA,,打打下比D保保鬧LO,,跟住去左學校格

離打LO,,打打下*>W<"好多FD泥左,,多到哇*炎炎..華B,,ONJ,LING,小雄雄,,峰峰,牙杰*大眼仔

= ="仲有個吾識既,,哈*,,好玩LO,,>V<"SO HAPI,,>V<"邊玩邊等源源/.\,,打打下=   ="有個傻

佬行過LO,,超好笑牙佢*長細吾講LA,,成6點幾7點源源先泥><",,跟住同佢坐左陣LA,,隻手凍到牙*,,

白哂LO系,,跟住佢比左件33我*,,再傾多陣,,就頂吾順*好凍,,THEN就閃了*源源就送我去答車車LA,,

行行下,,佢話送我番屋K>3<"..等左幾耐車下LO>____<"等到有車*超好笑,,><"差D 趺屎甘,,

源源系甘笑我LO>3<"我不甘牙>_____<"笑我的/.\"番到屋K,,7點幾了...源源叫我上到去CALL佢

都CALL吾到,,家姐用梗電><"梳...卡卡*,,夜晚果D...就吾講LA*冇乜特別,,

.............................................................................................................................................................................

haaaaaaa,,今日8點幾起左身LU,,/\/\"XDDDDDD,,口跟住9點幾就CALL ONON-口-"

原來我仲早過佢LO,,跟住佢就叫我去佢屋K LA,,-V-"呵...THEN就好快甘洗面刷牙仔

果D LA,,>3<",,搞掂哂D野都10點有多LU=W=",,去到佢屋K.,11點度LA,,*>W<"

超好笑LO,,同華B玩CAM,,笑到我= ="但佢話我地兩個傻LO*,,有D嬲嬲地既感覺,,

HAAAAAA,,=   ="不過佢似叫自己多D LO,,= ="我叫佢傻傻,,佢叫我笨+架-口-",,

真系笨,,叫番自己...仲要兩個*仲多左個複製板TIM-3-”勁爆了,,>W<"

同佢吾知CAM到幾點,,=3="就幫ONON拉頭,,幫佢拉左超耐LO*拉左粒幾鍾,,拉完之後

佢就幫我電,,佢直我曲*=V="吾知想點LO,,笑到我哇*,,>3<'曲頭髮好睇D/.\想去電牙,,

跟住整到吾知幾點ONJ CALL源源-W-",,我地兩個硬迫源源泥LO,,好衰甘*,,>V<"

THEN吾知幾點,,約左源源系OK 等...卡卡*,,到左之後...又吾知去邊好WO*我就話去打機

HA,,諗住講下架咋**點知..真系去左LO,,去到ONON打鼓=  ="我同源源系度呆睇LO,,

諗住玩DODO機架..但又飲左幾罐啤啤-口-"又冇食野WO,好暈LO=  ="跟住就冇打..話閃人了

點知..行行下*又吾知做乜閃左番學校*=3="勁吾想番LO系*呢間學校令我太討厭了= ="

跟住番左吾夠15分鍾..我地冇理源源*閃走左,,跟住就去左PARK坐=3="傾左陣就番ONJ屋K

悶到哇*又同人CAM..哈哈*笑到我哇*=V="DIN哂LO,,6點幾就走LU,,系學校果陣*吾知點解

好我嬲LO,,見到佢地兩個*,,= ="ONJ話我咩咩咩咩咩咩咩...我諗吾系掛..HAHA*,,

 

刊登時間︰2006-02-18 09:11 PM  [  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 79 | »