KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2006 年 1 月 24 日  星期二 晴天
..

- -"今朝又遲左起身LA*,,>3<"成答9..媽咪叫我先肯起= ="..搞好哂D野都答3過D LU-W-",,

卡卡"THEN都系同KEIKO一齊番LA-3-"番到去*,,悶到爆-口-"早知就吾洗甘趕LA= ="...

早讀果陣*,,-V-"好想訓...當我就泥訓果陣..MISS無LALA又講野*定吾知鬧人,,嚇到我又彈番

起身,,以為佢鬧我-3-"跟住聽住佢鬧人,,-V-"好笑..XDDD"= ="甘就過左個早讀LU,,

SCOS- -"牙SIR系度對卷,,我地就系樹反*-V-"好開針耶,,過左一堂之後= ="就同牙SIR講..

佢份EAXM比多左10分比我= ="...跟住比佢改番*THEN我就問SIR SIR- -"我甘誠實,,有冇

獎獎-V-",,= ="點知佢一句答過泥話...冇架"你考得吾錯架*下次努力LA,,...

= ="唉唉..吾錯*,,講下就得-W-",,我覺得吾系LO,,*不過都系算LA,,改完之後..佢話仲有時間剩

叫我地做自己野*>W<"跟住我就好低低B同牙SIR講..叫牙SIR講故仔- -",,跟住引起全班系樹

嘈泥嘈去-3-"THN牙SIR話講鬼故=3="冇諗過LO,,卡卡>3<"..冇幾耐就開始講LA,,= ="

講完就岩岩好落堂LU,,-V-"...卡卡*= ="系ENG...訓左><"比MISS好大聲甘叫*KOEY"!!!!"

><"跟住D人系樹笑-V-",,卡...跟住就冇訓LU,,= ="無耐又落堂-3-"

CHIN- -"成堂系度發DIN*,,THEN就系度反...>V<"卡卡卡卡....= ="不過去到就落堂果陣..

因某DDDDDDDDD事吾系幾HAPI LA=3=",,又成塊面紅哂*,,跟住牙SIR就埋泥問我..系咪嬲

佢左..嬲到面都紅埋*><"我冇答佢...THEN佢系模模下我個頭-V-",,好搞笑..."

放學果陣..見到輝輝*>3<"比我地反,,= ="但佢仲買糖糖我食*當然反果D系講下笑架LA,,YAYA*

詔埋聽日就放假仔LU,,>V<"好開針*但放完呢個長假之後,,會專注學業LU>V<"做乖乖囡*呵

SO..今次長假要玩盡佢-V-"哈哈哈哈........

 

刊登時間︰2006-01-24 07:22 PM  [  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 79 | »