KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2006 年 1 月 16 日  星期一 晴天
..

=w="今日個鬧鍾響左..繼續訓*,,卡卡...THEN冇耐*媽咪入左泥同我講..答9 LA,,仲吾起身,,><"

跟住就咋咋琳起身LA,,跟住洗面刷牙也=口="出到去拎33換..見到答8咋*= ="媽咪呃我...

我出到泥..話佢玩我*佢仲系度笑住甘話,,我吾甘叫你..[[你會肯起身咩*,,]]=3="激屎我了..

我果陣O哂*冇野講...*THEN整好哂D野之後..就出門口LA*=3="今日有番人同我番學LU*,,

卡...*7點半番到去,,KEKE/\/\*番到去之後...系度溫書*THEN子雅話要睇相= ="諗住拎D相

過去比YU MING= ="甘子雅就拎左泥睇..甘咪叫佢拎埋比佢LO=3=",,再溫多陣打鍾LA*,,><"

打鍾之前..= ="KEIKO同我講*話海萍叫佢同我講話..聽日如果吾介2既話*一齊番學...-口-"

我又吾知點好LA,,有好多人話*吾好..睇下點先*但我又覺得..衰衰地甘*,,唉唉..煩到噁,,

THEN...= ="諗住第1節考作文先*點知考筆試先-口-"...前面果D*有D吾識牙><"後面又系WO*

應該..PASS掛*吾PASS都冇計架LA*,,到到作文*=W="有D人話..甲果部分*3個題目都吾知作

乜好*,,話..吾夠字數*用左半張子= =",,但我吾知做乜..我揀左第1果個[[一個討厭的人]]好似系*,,

跟住就系甘作作作*= ="好快就寫完一張子..跟住作完之後*,,用左兩張子-W-",,乙果部分..諗左陣

就作..-W-"做完仲有20分鍾,,卡卡...>W<"希望作文會高分D...= ="但覺得冇乜可能..卡*,,

= ="到放學果陣..比番D相KEIKO,,一路行我地就一路睇*跟住..牙SIR望住我地睇相..*=3="

跟住..KEIKO問牙SI*咦...牙SI,,你都想睇牙?喇..比你睇牙*跟住牙SIR就系度笑住睇LA,,卡卡

牙SIR個樣超得2 LO*>V<"KEKEKEEEEEKE*,,

等左JACKLINLIN好耐..仲未出泥*= ="跟住就閃左LU,,落左去冇耐*就見到佢落泥LA*,,佢話今日

去剪頭髮..我就諗住*星期6或者日去剪-3-”佢話覺得今日剪到好樣樣*,,我覺得OK LO*

屎LA*,,如果剪得樣樣..我會喊架><"佢搞到我好驚TIM,,>3<"....

= ="屎屎LO,,聽日考MATHS LA><"..= ="之前記錯左星期4考..搞到星期6 N日都搞住出街*冇溫書

>﹏<"我驚到就喊出泥了...= ="3/40分都好哇..我最驚系3/40分都拎吾到...甘就屎得了*,,= ="

今晚諗住通頂溫書...HOPE有人陪我溫LA=3="....聽日至再講下我點屎*= ="

 

刊登時間︰2006-01-16 06:36 PM  [  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 79 | »