-- ◆ ◆◆◆◆◆◆ ° I 'M NEVER FORGET `,''
今日...好吾開心
我又做左D...對吾住FD子既事..因為我又........吾講LA
不過..*以後..我吾會架LA....我諗我有冇FD都吾MIND LO
原來一個朋友*就算你點對佢好,,
到頭來,,自己所得到既野...只會更小
而吾會增加...SO*...我覺得呢D朋友
可能吾多值得我去珍惜*我...琴晚都冇
乜點訓..系度諗*我其實應該點做..
當我決定呢個答案果陣..亦諗過
會失去好多好多既朋友...
可能最後...冇FD果個系我*但我冇乜所謂
因為..我從來冇諗過..叫人同我一樣*
不過點都好LA,,就算...我身邊冇哂FD都好..
我都會比心機讀埋今年...出年轉校*
因為呢間學校既FD...我介介..喊*果D...
什至..D性格變哂..但都系甘..無乜變*有等於冇LO
好吾真實*...我吾希罕一D甘既FD....
刊登時間︰2006-01-10 06:08 PM [ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ] « | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 79 | »