-0-"呵..E排都系甘*傻下傻下就過一日..家姐番左泥住幾日..要用腦*搞到又...唉唉!悶屎了=3="
>3<"31號果晚巧開針耶..同左班FD子一齊出*甘佢地系樹玩LA,,我就同有個FD坐系樹飲左陣...
就DIN左LA=3="真系屎屎..不過冇計LA..我地早左出*佢地又玩梗啵..悶悶咪同個FD飲悶酒LU..
爆無奈..比人話*飲左一陣就DIN哂甘*但講真..我仲知自己做梗*不過企得吾系好穩咋MA>3<"
飲完之後..KOBY見我甘LA..就陪行左陣*跟住坐左系度..訓左陣*THEN..佢地好似系度傾計仔..
=3="吾知有冇講我衰野呢....><"到左9點幾10點度LA..就拉我起身*去答車車過尖咀..=W="..
HAHA...吾知乜事*無LALA發脾4..系度鬧人*跟住自己行泥行去=3="THEN..又比KOBY拉番住
果陣塊面好紅甘..好熱=口="..THEN..吾知做乜LIN頭無LALA又走左..KOBY好似同我講話..LIN頭
同佢講話吾去..定吾知話..吾知LIN頭去左邊=3="跟住搞到我又忍吾住嬲嬲地甘同佢地講野...
行行下..LIN頭就打比我地*問我地系邊..THEN我就好大聲甘問番佢系邊= ="跟住比左電電比KOBY
KOBY叫佢過番泥..等果陣*我就拖住KOBY&有個FD..訓左*冇幾耐..LIN頭泥左=3="佢地講野..
跟住就醒左LU=W="..跟住等車車..答答下車*本來我同KOBY坐既..D男仔就坐哂後面-口-"跟住
KOBY就過左去坐LA..佢本來叫我過埋去*佢話我過佢先過..但系*佢起左身行梗過去果陣..我就坐
番低LA..冇過到*自己坐...過左冇幾耐*我就落左去下面果層LA...跟住佢地就全部跟哂落泥*THEN
企左陣就因為某D事..喊喊=3="唉...
喊完冇耐..生生CALL KOBY..話去到前DD..就要D人落哂車*入吾到尖咀..甘落左車之後*我地自己行
入去LA..=3="我一直都冇講過野..佢地講左好多野*我都冇笑到..又冇出過聲LU..跟住中間長細果D吾
講LA...我地番左去*去左食野=3="果日LIN LIN好..吾知點講*...><"我地好衰甘哇..但佢話吾MIND LA
食野果陣..傾左好多野*吾多似食甘..XDDDDDDDD"-W-"..食完之後..我地就番左PARK玩LA..=3="反到
2點幾..跟住LIN LIN又話去食野WO*甘咪同佢去LU...甘我驚食吾哂*同KOBY一齊食=3="..食完之後又
系度玩..今晚反到DIN DIN地甘=3="3點幾先番屋K..-W-"番到屋K又同LING LING傾電啵..卡卡*傾完之
後坐系樹睇電視=3="睇到4點幾至訓...=口="
 |