KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2006 年 1 月 2 日  星期一 晴天
..

-0-"呵..E排都系甘*傻下傻下就過一日..家姐番左泥住幾日..要用腦*搞到又...唉唉!悶屎了=3="

>3<"31號果晚巧開針耶..同左班FD子一齊出*甘佢地系樹玩LA,,我就同有個FD坐系樹飲左陣...

就DIN左LA=3="真系屎屎..不過冇計LA..我地早左出*佢地又玩梗啵..悶悶咪同個FD飲悶酒LU..

爆無奈..比人話*飲左一陣就DIN哂甘*但講真..我仲知自己做梗*不過企得吾系好穩咋MA>3<"

飲完之後..KOBY見我甘LA..就陪行左陣*跟住坐左系度..訓左陣*THEN..佢地好似系度傾計仔..

=3="吾知有冇講我衰野呢....><"到左9點幾10點度LA..就拉我起身*去答車車過尖咀..=W="..

HAHA...吾知乜事*無LALA發脾4..系度鬧人*跟住自己行泥行去=3="THEN..又比KOBY拉番住

果陣塊面好紅甘..好熱=口="..THEN..吾知做乜LIN頭無LALA又走左..KOBY好似同我講話..LIN頭

同佢講話吾去..定吾知話..吾知LIN頭去左邊=3="跟住搞到我又忍吾住嬲嬲地甘同佢地講野...

行行下..LIN頭就打比我地*問我地系邊..THEN我就好大聲甘問番佢系邊= ="跟住比左電電比KOBY

KOBY叫佢過番泥..等果陣*我就拖住KOBY&有個FD..訓左*冇幾耐..LIN頭泥左=3="佢地講野..

跟住就醒左LU=W="..跟住等車車..答答下車*本來我同KOBY坐既..D男仔就坐哂後面-口-"跟住

KOBY就過左去坐LA..佢本來叫我過埋去*佢話我過佢先過..但系*佢起左身行梗過去果陣..我就坐

番低LA..冇過到*自己坐...過左冇幾耐*我就落左去下面果層LA...跟住佢地就全部跟哂落泥*THEN

企左陣就因為某D事..喊喊=3="唉...

喊完冇耐..生生CALL KOBY..話去到前DD..就要D人落哂車*入吾到尖咀..甘落左車之後*我地自己行

入去LA..=3="我一直都冇講過野..佢地講左好多野*我都冇笑到..又冇出過聲LU..跟住中間長細果D吾

講LA...我地番左去*去左食野=3="果日LIN LIN好..吾知點講*...><"我地好衰甘哇..但佢話吾MIND LA

食野果陣..傾左好多野*吾多似食甘..XDDDDDDDD"-W-"..食完之後..我地就番左PARK玩LA..=3="反到

2點幾..跟住LIN LIN又話去食野WO*甘咪同佢去LU...甘我驚食吾哂*同KOBY一齊食=3="..食完之後又

系度玩..今晚反到DIN DIN地甘=3="3點幾先番屋K..-W-"番到屋K又同LING LING傾電啵..卡卡*傾完之

後坐系樹睇電視=3="睇到4點幾至訓...=口="

 

刊登時間︰2006-01-02 07:45 PM  [  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 79 | »