>3<"YEAH...玩番腦腦LU,,呵呵*/\/\..開針耶,,
不過今日就....唉*又喊LU<<= ="正一喊包,,今日同屋K人嘈完泥*搞到又甘LU...
我覺得吾系岩LO,,不過佢中2點講咪點講LU= ="話知佢...><"以後都吾會受佢影響架!!!
更加吾會比佢再整喊我*= ="...講起又好嬲了>3<"...
聽日開始番學仔LA,,-3-"又就泥考試WO..> <"跟住就..就泥見家長-口-"
年年一到一月就巧想死LA-/\=",,屎LA...好驚科科都肥肥牙*> <"...
今日好乖牙..一早起身就做功課LU,,THEN到左9點幾果陣..就叫左儀儀出泥M記一齊做
哈哈..1個鍾度就做哂LU(識果D)不過都做得差吾多做哂架LA都..甘做完之後=3="就上去
行泥行去LA,,打比豆豆又未起身WO=口="今日諗住同佢一齊去買3仔架MA..= ="唉唉..
甘打番屋K*諗住問媽咪有冇人CALL我..點知媽咪又吾系屋K><"我又冇拎KEY出去..姐系
連屋K都入吾到..-/\-"呠呠*去到11點幾12點..先見媽咪番泥*跟住就番屋K..><"諗住再打比
豆豆GA..又驚嘈醒佢屋K人物SO..最後都系冇打到*跟住就系樹睇電視LA,,睇點2點幾*就同個FD
子傾一電電*傾完冇耐..又系樹睇電視*點知又有人CALL LA=3="跟住就一邊睇一邊傾LU-W-"呵
3點左右..家姐番泥*發生左D事...上面講左LA*跟住去到5點幾..就CALL豆豆*跟住同佢講左成件事,,
唉唉..煩到噁哇=3="...家姐走左之後*我就一句野都冇講到..去到打比豆豆果陣先講番野*
冇幾耐..又CALL儀儀*跟住落左去一陣又上番泥...跟住又有人CALL我LA,,甘就傾傾傾..傾到吾知幾點
又同儀儀落左去..拎左野番泥之後*就俱MUM MUM LU...哈哈*今日過得好無聊=3="但又幾吾開針下,,
好期待聽日番學牙..HOPE聽日D FD子會令我開針D LA,,=﹏="我而家姐世界好似..開始冇乜彩色甘..
有D覺得黑黑地既感覺*...><"我要DEL哂舊年所有吾開針既野/﹏\"...2006年*>3<"一定要HAPPY N
好運到爆爆=W="最好冇吾開針LA...XDDDDDDD">W<"
 |