>口<"巧開針耶..琴日MING FU陪左我傾計仔超耐耐...>3<"BUT我真系好吾HAIPPPP架> <"ANYWAY,,THZZZZ*
>W<"琴日又做左D....好好好好好對吾住D FD子既樹LA*系E樹吾講得..想知就問我LU..KAKAKAAAA>W<"XD,,
今日...唉唉*我都嚴自己煩牙..日日都遲起身..個鬧鍾一響..就禁低佢算數=W="繼續教教豬...好彩今日媽咪岩岩起
身..見到我7點仲未起身就話...牙嘉...7點LA,,快D起身LA*=3="..甘大個仲要人叫先起身*好似細路甘<<<我吾要哇
>3<"..我大個囡了= ="吾系細路*我諗..聽日應該吾屎比人叫先起身架LA*>口<"...
一番到學校*唉唉..感覺怪怪的-3-"..但就扮到好似平時甘...超HAIPPP甘LO*XDDDDD,,/\/\"冇人發覺架..幾叻囡*
跟住豆豆番泥...番左冇幾耐*見到KEIKO WO>3<"..冇野講甘*,,BUT我果陣仲好嬲佢吾聽我講野...加上*豆豆一番
泥就用D超恐怖既眼神泥望住我LU..因為果件樹..>3<"驚驚LA...=W="下次吾敢了*XDDDDDDD>V<"HOHO,,
E排吾知做乜*自從果次媽咪打左電比學校之後,,媽子好似吾系甘中2我.,,有DD吾開針甘LA,,BUT巧快又
冇左件樹LU*..<傻婆=W="..XD*THEN...第1堂CHIN>V<"...本來巧開針的..BUT,,今日巧多曳曳吾聽話既人...激
嬲左牙SIR=3="..搞到牙SIR發哂脾4=3="...最尾我講野哄佢,佢都冇理我LU,,=/\="呠呠..到左ENG..
我主動甘同佢講野LA..跟住落左堂果陣..佢就搵左豆豆傾LA*傾完之後豆豆問我點...甘我又吾知點同同佢講番野WO
SO,,就整佢果D LA,,整果陣仲叫要叫人屎8婆WO-V-"巧低B耶,唉唉*矛法LA..我D性格事實系甘*成世都改吾到架LA
THEN..到CHIS>口<"系度抄野牙..>/\<"好攰也..搞到D字又樣樣地甘...=口="吾知做乜..冇哂心機寫=/\="..唉唉
甘就抄左成堂LU..似罰抄多D LU=3="..唉唉...不過抄野既時間過得特別快的..巧快就放LUNCH LU...呵呵呵呵>口<
食完MUM MUM之後..就同KEIKO同埋LING LING..CARMEN玩到DIN哂...笑屎我*成班傻婆甘..卡卡=V="
玩玩下,豆豆番左泥,吾知做咩*好似吾多開針甘*我想問佢,但有好多人系身邊,SO佢未講我知...到到吾知第幾堂LA,,
佢同我講話有人點點點點點點對佢=/\="佢又好似吾開心甘牙...><"跟住就上SOCS..= ="上左509~跟住我果陣超吾
開心LO,,佢又系度喊WO>3<"跟住話佢果D人仲好意C好大聲甘問人佢做咩..跟住我咪超大聲甘話番佢地囉...><
好嬲牙MA...跟住搞到我塊面又吾知做乜..紅得很=口="..跟住MING FU今朝比左一樣野我..仲系我手..跟住我又...
乜乜乜乜LA,,果樣吾系好事..SO..吾多想記*,,=/\="因為甘...MING FU好似嬲左我..因為我琴日先應承左佢吾會
再甘..> <"但我好想你明白我..我都講左*我系好吾開心果陣..先會甘*> <"梳梳哇...>3<"BUT..如果你講左你系咪
真系吾再彩我..甘我...就以後都吾會再煩你LU*> <"...
到左最尾果堂LA...> <"豆豆喊喊牙又...唉唉*/.\..喊到眼都腫腫地..好似我琴日甘*跟住就放鍾放學LU,,甘我同佢
一邊行一邊傾LA..HAHA*傾傾下就冇樹LU...笑番LA/\/\哈哈...巧醒也我...=W="<<正一自大狂=3=',,
 |