=口="呠呠...今日一起身...=3=”巧乖囡*吾屎人叫都起身..我都話我會做到架LA...
>W<"XDDDDDDDDD,,BUT我起左身之後..諗住洗面..刷牙仔果D LA,,媽咪就同我講...
叫我今日吾好番學LA*=口="其實講真..我都吾系好想番學仔..=3=”但又吾知點解WO
>3<”,,THEN就問媽咪..點解吾好番LA,,媽咪就話...陪我出去搞番爸爸D吾知乜冬冬..
果件樹好長吾多記得系咩LA,,要D女都要去既....BUT家姐吾得閒*SO就我去LA,,
甘我就同媽咪講我想番學..因為聽日CHIS要TEST,,D書又系學校WO,,跟住佢就叫我系LUNCH
番學令..令完至去LU,,講完之後就繼續教教豬LA=W="YEAH...HAHAAAAA..訓到大約11點LA*
跟住就起身刷牙仔洗面面果D LU,,
THEN好快甘食完野之後就沖涼...扮扮果D=口="搞完之後12點1出門口..>口<"番學仔...
HAHAAAAA未試過甘晏番學*,,好怪也=W=",,THEN..番到去之後..見到梁主任*佢地吾
比我上去令書LA*BUT我系屋K CALL左MISS LEE話我番泥令書..妘ㄓ?點知番到去梁主
任吾比WO>口<"而且果陣未打鍾LA...甘佢地就話*2C上梗ART,,應該系ART ROOM*
更加吾上得去...甘我就ON居居甘坐系下面..住到打鍾=口="成個傻婆甘坐系樹-3-”
下次令願吾PASS都吾番泥令書了....>3<”..悶到屎屎下*,,打左鍾之後...見到LIN LIN
同豆豆落左泥...甘我叫左豆豆幫我令書MA,,但佢冇令左好多野..淨系令左本書*,,跟住冇
幾耐....MISS LEE打電電落泥叫我上去搵?,甘呇a先比我上去..跟住我就順便入左課室令埋
果D野 LA,,點知....系門口果陣己經嚇親我了=3=”....不過好好笑..>W<”,,,入到去..
去後面令野LA未令果陣..KEIKO飛左過泥攬住我*話好掛住你牙..我好愛你..呢DLA=口="
系甘推佢都吾放..超大力牙佢= =",,SO令左就有甘快走甘快LA*個個都望住我甘..=W="
驚驚地...XDDDDDDDD"BUT真系好好笑...我上去再搵MISS果陣..見到好多識既人..
又系甘望住我*有D仲好笑..以為我退學-V-"KAKAAAAAA,,
搵完MISS之後就落去LU...行行下又撞到熟人*跟住又問幾句野先比我走LA,,THEN*
番到HOME,,媽咪問...甘耐架你>口<"跟住我就話*好慘牙..你個囡我*比人罰坐..
成個傻婆甘坐左半個鍾...跟住妠N笑住吾出SANG...卡卡*矛幾耐..都冇10分鍾*
又要出去LU*,,卡卡...答車車果陣*有個婆婆勁搞笑LO,,系甘望住我*搞到我好似吾
知點甘..望望下又笑WO...=3="驚驚地LO..XDDDDDDD,,但又好好笑*
到到4點幾先番到屋K>3<"跟住就巧乖乖甘溫書仔LA.....HOHOHOHOHHOOOO>口<"
今日好似傻下傻下甘過...BUT都幾搞笑既...=W="我仲記得婆婆望住我笑笑果個樣..巧得2*XD
 |