KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2005 年 12 月 23 日  星期五 晴天
..

>口<"前兩日..去左KEIKO屋K訓....=﹏="果晚吾知做乜..媽咪好似嬲左我哇>3<”又冇整MUM MUM-口-"...到到 

10點幾左右我就去左KEIKO屋K LU><"THEN..諗住整野食*,,點知佢地整好哂,,/﹏\"冇得整TIM,,跟住系樹玩電腦

LA=口="悶到爆...不過去佢屋K果陣己經開始有D胃痛..忍左好耐....玩左陣電腦*佢就教我跳舞,,=3=”

跟住忍到1點幾2點...先同佢講*..因為果陣..真系好痛-/\-"SO..就同佢講*我冇食野..叫佢快D整=3=”就慘既系,,

果日LUNCH都冇食...點知佢搵左好耐..搵到包巧辣既公仔面=口="..不過是但*食左之後..冇問佢令藥=﹏="BUT冇甘

痛...HA諗住通頂架果晚..但我玩玩下..頂吾順*就同佢地講*我頂吾順..去教教豬先..叫佢地慢慢玩*跟住佢地兩個就

話...咦*我都頂吾順WO...THEN就3個入房訓LA-W-"..,,一訓左落床*甘我同KEIKO一齊訓,,佢系入面..我系出面

LA*儀儀系,上面一個=口="...本來我想自己上去一個訓架*BUT KEIKO話要同我..-3-”甘咪是但LO,,一訓左落床..

我一陣就訓左LU=口="KEIKO就聽MP3..系度唱歌*一邊聽一邊系樹笑..好大聲*BUT嘈吾醒我...儀儀都好似訓左LU*

第2日起身...佢話我琴晚聽吾聽到佢同我講過野*我系度諗...乜佢有同我講過野咩-3-”...跟住佢話佢同我講野...跟

住我就系甘答佢*得LA得LA,,,喔喔喔<<果D=W=",,好好笑..我都吾知自己講過野*=﹏="...哇哇,,=口="一起身..個

喉嚨好痛LA開始,,唉唉.....甘冇乜出聲..亦都冇話比佢地知...THEN..去到8點...ONON CALL我BO-W-",,話我地一

齊番...YEAH*/\/\...點知我地拖左勁耐先出門口...去到果陣*ONON好似等左好耐甘...><梳牙跟住佢幫我令野LA,,

番到去...KAKA*超好笑...佢去左我班入玩*成班傻婆..咩泥咩去=W=",,..玩左陣之後..同ONON上左去...去左佢班*

佢D FD系度A...跟住又見冇野玩...過左3B*見到有氣球..ONON問一令左個比左我..>W<"KAKAKAAAAA,,跟住再落

去*THEN我就搵KOBY,,甘佢就同KEIKO玩LA=3=”,,玩完之後泥搵我...跟住話想落去打排排...=口="跟住就叫埋

KEIKO LA,,ONON就叫多個男仔..落到去..我同KEIKO都冇打到...系樹睇佢地打*佢地打得巧勁耶...-W-"..打左冇幾

耐..就打鍾LU..=W="HOHO..THEN一齊上去LA*ONON上去果陣掛住玩..系甘趺*KEIKO又系甘笑WO*=口="好似

好衰甘..THEN上到去*冇耐就過禮堂玩...有D悶悶地*開頭又有D吾系幾開心WO*BUT睇住佢地玩果陣..笑屎我了

*=W="卡卡卡...玩完之後食野...食完野冇耐*ONON泥左搵我地..叫我地一齊去打排排...但KEIKO佢地諗住去唱K..

搞到我又吾知跟邊邊-口-",,THEN我就同KEIKO番課室..換3仔*ONON就話上去令波..換完冇耐*ONON追落左泥..問

我地點*跟住KEIKO好似話吾打..去唱K*跟住有人CALL牙ON LA,,THEN佢就閃左..但留低個波=3=”叫我地一陣去

PARK搵佢...我地過左一陣..去搵佢*點知企左好耐都吾見佢WO=口="甘我地就閃左LU...

番到去...KAKA*超好笑...佢去左我班入玩*成班傻婆..咩泥咩去=W=",,..玩左陣之後..同ONON上左去...去左佢班*

佢D FD系度A...跟住又見冇野玩...過左3B*見到有氣球..ONON問一令左個比左我..>W<"KAKAKAAAAA,,跟住再落

去*THEN我就搵KOBY,,甘佢就同KEIKO玩LA=3=”,,玩完之後泥搵我...跟住話想落去打排排...=口="跟住就叫埋

KEIKO LA,,ONON就叫多個男仔..落到去..我同KEIKO都冇打到...系樹睇佢地打*佢地打得巧勁耶...-W-"..打左冇幾

耐..就打鍾LU..=W="HOHO..THEN一齊上去LA*ONON上去果陣掛住玩..系甘趺*KEIKO又系甘笑WO*=口="好似

好衰甘..THEN上到去*冇耐就過禮堂玩...有D悶悶地*開頭又有D吾系幾開心WO*BUT睇住佢地玩果陣..笑屎我了

*=W="卡卡卡...玩完之後食野...食完野冇耐*ONON泥左搵我地..叫我地一齊去打排排...但KEIKO佢地諗住去唱K..

搞到我又吾知跟邊邊-口-",,THEN我就同KEIKO番課室..換3仔*ONON就話上去令波..換完冇耐*ONON追落左泥..問

我地點*跟住KEIKO好似話吾打..去唱K*跟住有人CALL牙ON LA,,THEN佢就閃左..但留低個波=3=”叫我地一陣去

PARK搵佢...我地過左一陣..去搵佢*點知企左好耐都吾見佢WO=口="甘我地就閃左LU...

=口="好慘哇...吾知系咪因為琴晚食果D辣面*再加埋唱K,,朝早又大風...搞到病左*唉唉..好似一個月病一次甘*好辛

苦哇-=﹏="琴日去左睇E生..個E生講到好似超多病LO,,BUT又系事實泥*佢叫我張開個咀..呀....跟住我咪..呀....囉=

口="佢話我個樣好得2..笑屎我...THEN就話*你喉嚨發炎WO妹妹...= ="妹妹,,我個樣似妹妹.\﹏/."..甘我冇講野

LA,,跟住佢就話...又紅又腫*又話我有D燒燒同傷風...我番到屋K冇耐*又開始咳咳WO...把聲都變埋=口="...跟住我

諗住*今次吾會好多藥藥LA,,點知走果陣.....兩支藥水5包藥-口-"..好苦甘*HAHA...冇食到*YEAH...

 

刊登時間︰2005-12-23 10:49 AM  [  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 79 | »