又好耐冇打日記...=口="不過仲有人泥留言仔*/\/\..好悶針...HOPE我吾打日記你地都會成日泥留言仔LA..
>W<"KEKE,,就當泥呢度..打日記比我*開吾開心既野..都可以同我講*>3<"嘉嘉一定會幫你地架/\/\,,
/.\好慘牙呢幾日..番左去*日日都病到出吾到街街=/\="唉唉..本來未番去都病左架LA,,BUT我見吾系
好大件事咋MA,,咪照番LO*點知系果邊系甘睇E生都冇用...吊左兩日針*都未退哂燒..跟住就番左泥睇E生
而家好左D..BUT把聲=3="好怪甘..講野有D吾自然*但都好過之前好多LU..
=3="有DD悶..日日都冇得出街街*但都幾多人陪我/\/\,,好開針...哈哈..HOPE下次番去吾會甘LA,,
呢個假期乜功課都未做*,,又未溫書WO=W="...XDDDDD系咪好曳曳呢...卡卡*我就好覺LA>W<"..呵呵
LA...講明先*只可以我自己話覺....>3<”你地吾可以話覺得架下...嬲嬲架-W-"呵呵...<<好衰"= ="
好驚牙..唉唉*就泥考試=3="背定科科肥哂都似LU...>3<”我諗而家都系吾理病...理好自己D功課
同埋溫書書先得...> <”我平均分吾可以再肥架LA...><”要比針機*哈哈如果我有吾識..
大家會幫我架可...=W="你地都知我有幾笨架LA*卡卡...> <"記住我問你地野...吾好SAY NO-V-"
矛見好一個星期..就有D...MISS你地TIM= ="吾知你地有冇MISS我呢...呵呵>0<"..
= ="日日都病..冇乜特別事..吾知打乜TIM...HAHA*打住甘多先...得閒就多D泥LA...= ="成日都要人地等到
頸都長埋..>3<"
 |