KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2006 年 1 月 12 日  星期四 晴天
..

-W-"今日6點9起身也..HAHAAAAHA*,,搞掂哂之後,,換好哂33果D..就番學=3="..今日

自己一個番..好耐冇試過-3-"一年難得一次自己番學仔..卡卡*THEN番到學校..上到去*

第1個見到LIN頭..好搞野*THEN問佢入邊間LA,,跟住佢話..果間*=3="入左去..有D驚甘,

跟住就拎書出泥溫LA,,..溫溫下..嘉和就走左過泥教我*過左冇耐..吾知我搵人..定人搵我*

跟住出左去一陣..入番去冇耐*敏敏入泥搵我..講左陣..又閃左LU*冇幾耐,,就到KEIKO=3="

同我講左D..我超吾想知既野*..XYZ,,好討厭LO*唉..

吾想同我講野咪出聲LO=3="做乜又要搵儀儀泥傾..話吾知同吾同我講野好JA,,又系你話冇FD

做先既..今日又要講句甘既野*=3="妖..當我系乜*話泥就飛泥..話走就一腳踢我牙=3="頂,,

=3="跟住我冇乜點答KEIKO LA,,不過..系琴日己經知佢...當我系羅子雅甘憎架LA,,琴日我

LUNCH之後..佢系出面*KEIKO吾知系邊度搵到張子LA,,甘我寫梗黑板=3="KEIKO叫我過去睇

WO= ="甘咪過LO,,佢...都同人講左幾多野下LA*原來我真系一直當你系寶..你就當我系草甘LO,

話我地兩個系你既負累..呢句說話*系咪我講會比較識合D呢*我覺得系LO,,..

我果陣好嬲LA,,今日又聽到佢甘講過...HA*而家終於明白一樣野LA,,但我之前系吾多信*[[知人

口面不知心]]..*我永遠都會記住..你呢兩日所講過既野*,,]]系永遠...

今日3 PART*最差都應該系第2 PART*後面果D吾夠時間做..英文選擇題果D*亂填-3-"後悔前

面有幾題搵左好耐..= ="LISTENLING巧容易也..呵*開心...不過A PART最後果頁吾系好得..同

埋B PART第1頁..其他都D都OK*..開針耶..=3="第2 PART屎梗LO- -"唉唉..

><"聽日考SCOS= ="吾系好驚..識D吾識D*..-0-"上次冇溫都PASS..奇蹟*=3="不過都系要溫

架LA,,><"我一定要PASS=V=",,

 

刊登時間︰2006-01-12 04:05 PM  [  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 79 | »