-W-"今日6點9起身也..HAHAAAAHA*,,搞掂哂之後,,換好哂33果D..就番學=3="..今日
自己一個番..好耐冇試過-3-"一年難得一次自己番學仔..卡卡*THEN番到學校..上到去*
第1個見到LIN頭..好搞野*THEN問佢入邊間LA,,跟住佢話..果間*=3="入左去..有D驚甘,
跟住就拎書出泥溫LA,,..溫溫下..嘉和就走左過泥教我*過左冇耐..吾知我搵人..定人搵我*
跟住出左去一陣..入番去冇耐*敏敏入泥搵我..講左陣..又閃左LU*冇幾耐,,就到KEIKO=3="
同我講左D..我超吾想知既野*..XYZ,,好討厭LO*唉..
吾想同我講野咪出聲LO=3="做乜又要搵儀儀泥傾..話吾知同吾同我講野好JA,,又系你話冇FD
做先既..今日又要講句甘既野*=3="妖..當我系乜*話泥就飛泥..話走就一腳踢我牙=3="頂,,
=3="跟住我冇乜點答KEIKO LA,,不過..系琴日己經知佢...當我系羅子雅甘憎架LA,,琴日我
LUNCH之後..佢系出面*KEIKO吾知系邊度搵到張子LA,,甘我寫梗黑板=3="KEIKO叫我過去睇
WO= ="甘咪過LO,,佢...都同人講左幾多野下LA*原來我真系一直當你系寶..你就當我系草甘LO,
話我地兩個系你既負累..呢句說話*系咪我講會比較識合D呢*我覺得系LO,,..
我果陣好嬲LA,,今日又聽到佢甘講過...HA*而家終於明白一樣野LA,,但我之前系吾多信*[[知人
口面不知心]]..*我永遠都會記住..你呢兩日所講過既野*,,]]系永遠...
今日3 PART*最差都應該系第2 PART*後面果D吾夠時間做..英文選擇題果D*亂填-3-"後悔前
面有幾題搵左好耐..= ="LISTENLING巧容易也..呵*開心...不過A PART最後果頁吾系好得..同
埋B PART第1頁..其他都D都OK*..開針耶..=3="第2 PART屎梗LO- -"唉唉..
><"聽日考SCOS= ="吾系好驚..識D吾識D*..-0-"上次冇溫都PASS..奇蹟*=3="不過都系要溫
架LA,,><"我一定要PASS=V=",,
 |