-W-"今日同琴日一樣..都系答4起身也0W0"哇卡卡卡卡....>W<"XD..= ="今日又凍左LA
仲凍過琴日..><"11度喔*長氣D都要架LA...=W="著多件3仔也..呵呵..",,今朝搞掂哂D
野之後CALL KEIKO LA=3="THEN過左5分鍾後就出門口LU>W<"答車車果陣..見到有個
叔叔超好笑..甘我坐開面果個位LA..甘佢要坐入面=V="跟住佢笑笑口甘講..妹妹*吾
該牙下*嗱...小心整到你牙=W="甘WO,,笑到我哇=3="不過..有DD吾開針甘LA,,= ="叫
我...叫我妹妹-3-"唉..個樣都吾似..><"又甘話人= ="玩咩*...我就吾信再大個D..D人仲會
甘講.."哼哼..><"
番到去之後..= ="又要當值*凍到屎..超吾想去,,/.\"..但冇計LA*吾去吾得=3="..上左去之後
得我一個..甘我見吾系好多人番左*咪企系度睇籃球LU,,不過*過左冇幾耐..就有人同我一齊
行..甘就冇睇LU,,唉..悶屎了*= ="不過時間過得好快..行左陣就打鍾LU,,YEAH...*
跟住就落去番課室LA,,番到去..牙SIR未泥>W<"..KAAKAAK第1堂CHIN也0W0"呵呵...
THEN就好開針甘拎書仔LA,,= ="拎完書番位坐低..MING FU無LALA同我講話.."咦..你幾時
番泥架..我吾知既*<<=3="巧無奈,,我又吾系透明..甘佢坐前面果個位..我坐系佢後面
我番泥果陣經過系佢前面架WO..><"佢竟然話見吾到我..呠呠*= ="今堂CHIN又好悶LA..
跟住到MATHS= ="上上下堂..比MISS話我發牛豆..=3="不過又系事實泥既..唉唉*又過左兩堂LU
落左堂之後上去當值LA,,又系得我一個*THEN...又企系度睇人打波仔*睇睇下..有人行左過泥..
甘我吾知LA,,佢行過泥之後掩住我隻眼WO=3="跟住佢問我知吾知佢系冰個..本來吾知架*剩系知
佢系男仔..跟住後尾佢講多幾句野之後*我問佢系咪高高地果個,,THEN佢就放左手LU,,我整開佢隻
手果陣..佢就問我*哇..你隻手咩事牙..甘凍既=3="跟住我咪話..你夠系咯><"
THEN佢就系度笑LU=W="傻傻地的..跟住我一個企日度溫書LA,,甘佢就企系我格離..
但有D字吾識讀WO=3="咪問佢LU,,跟住佢話吾識*甘我就行開左問李生..果D LA*
佢話佢年年OL都食蛋蛋*..我就吾系好信LU=3="年年食蛋蛋?..吾好反我LA,,
真系當我3歲細路麼?>3<"..THEN我就問周X章LA= ="佢吾知讀左個咩音出泥..笑屎我*
THEN問個個都吾識..甘咪算LU*自己今系度繼續溫LA,,跟住F4仲高果高高地果個男仔..
佢企系我格離= ="睇住我溫書仔..HAAHHAAA我本來吾知架..佢企系我後面睇住*
我見到佢果陣..佢話企左好耐=3="THEN我就問佢有D字點讀LA,,佢講左之後..
我成日都吾記得..個字又長,,D音又難記WO>3<"吾記得好正常咋MA..>3<"
佢話我笨笨牙*跟住咪用本書書博佢果頭LU,,其他人聽到佢甘話我*又話埋一份=/\="跟住咪
博埋佢地LU><"跟住佢地吾知乜事..一齊問我*做咩牙你..><"跟住我咪話..你傻架MA*
我只系博傻瓜姐*KAKAKAAAA佢地就個個都系樹笑LU,,=W="../\/\今日真系好開針架..
HOPE*日日都甘開針LA..呵呵*= ="似發夢多D..
今日又冇同豆豆講野LU/^\..HOPE番學之後會好D LA>3<"
 |