-0-"唉..我好驚牙*><"..我諗我都系吾PASS架LA,,=3="中一下學期開始..到而家*都冇心
機聽書-3-"冇努力做過既野..又點會好LA*唉唉../3\"今日病左又番吾到學WO*,,]]本來我
想番架..但媽咪吾比-3-"..好煩*
岩岩有個FD放左學CALL我...話我OL吾PASS,,今日音樂又考WO=3="如果冇得補既話...
=口="姐系又肥埋..屎LA*聽日點病都要番學..><"E兩個星期=3="吾反部腦...><"我吾可
以再肥佬架LA,,- -"科科都....趺到落谷底LA*-/\-"鳴鳴鳴鳴鳴...我都吾知點算*又驚到..
就屎甘WO=3="....
=3="琴晚吾知幾點..CALL左海萍*THEN話同佢一齊番學仔,,點知今朝起身..個頭好痛*
琴晚都冇乜點訓過...=口="琴日又冇乜食野WO,,朝早剩系食左半碗面面=3="到到今朝
11點起身先食番D野..但都吾系好多*=3="個肚系甘谷住谷住..巧辛苦=/\="..起身果陣
牙媽問我做乜..個樣變哂*-W-"..THEN我就問佢..甘似吾似鬼=3="跟住比佢鬧..HAHAA
=...="成朝無聊到屎..系樹睇電視=3="去到2點度..個頭又痛*THEN再訓過..訓到4點度*
牙媽叫我起身..落去睇多次E生=33333=",,又系果個E生..見佢一次驚一次*比佢個樣嚇
親..成日都望住人笑..=3="好想問佢..家陣我個樣好好笑咩"..但媽咪系度..都系冇問到
=3="THEN問我食左D藥點LA,,=________="媽咪又講哂人地D"如"野出泥..話我吾肯食藥
嬲到我哇=&="但個傻佬又系度笑WO-3-"傻架..甘都笑..人地嬲佢就笑*-3-"唉...
番到屋K..=3="媽咪同我講左D野...令我超超超超超超超超超吾開心=/\="妖...
好煩牙...吾打LA,,=3="樣樣野都系吾好既..><"樣樣衰既就泥哂..吾好既又吾見佢泥搵我WO
系要比哂D衰野我..好討厭牙...個個又無喇喇嬲我*...D FD又成日鬧交*..D成績又甘*
屋K又開始有事LA...開心LA,,滿意未牙...><"你地玩夠我未也.....><"
 |