KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2006 年 1 月 4 日  星期三 晴天
..

HAHAAA>V<"今日鬧鍾響左之後..自己自動自覺起身*6點哇=W="第1次咋..呵呵,,直得紀念-W-"

THEN,,起左洗就梗系刷牙仔同洗面LA= ="跟住就打比豆豆叫佢起身...原來佢仲早過我*HAHA,,不

過吾梗要LA*吾知聽日仲早吾早到起身呢=V="呵..= ="琴晚好慘..3個人1時約我一齊番學*有個就

同呢個吾岩..果個又同呢個吾岩*搞到吾知點好..出門口果陣*打左比KOBY..再打比KEIKO,,諗住一

陣至打比CHERRY-3-"點知打比佢果陣..冇人聽*SO就出門口LU,,><"番到去..見到KOBY同KEIKO

等梗我..好似等左好耐唷>3<"梳梳哇..HOPE你地吾好MIND LA,,我上左車..等左好耐先坐滿人,,=="

SO搞到遲左/﹏\"..下次吾會架LA>3<"XDDDDDDD...

= ="今日番學果陣..凍到屎屎下*件長冷系學校..放假之前果日,令左33番學換...SO換左冇令番屋K

=3="搞到今朝冇長冷著...凍屎了=口="呠呠..番到去咋咋林去換番件長冷LA,,=3="隻手都凍哂,,

換完之後就去GOOD4IN LA,,落到去..見到MISS*MISS一入泥就鬧人=3="好彩吾系鬧我JAAJA*卡

THEN繼續睇書仔冇理佢..跟住佢話要交通告WO,,本來我都吾知佢UP乜..=口="後尾至知..但我張通告

都吾知飛左去邊*=口="..跟住佢就好似嬲嬲地LA,,因為我好小會甘架MA,,THEN佢林走果陣..就話冇交

果D..放學去見佢><"..幫佢做野..慘慘牙=3="跟住第1堂CHIN..=3="本來我最中2上架MA..但今堂吾知

做咩..成堂系樹發牛豆*第2堂ENG又系WO=口="..BUT好過CHIN果堂小小甘LA,,

跟住第3,4堂..MUCIS*HAHA...過得幾開針LA都算*成堂系樹玩..因為MISS好似幫吾知邊D人考試

=W="THEN..到左CHIS,=W="成堂系度抄野..悶屎了*>3<"聽日考中文OL=/\="驚驚地..HAHA..

>W<"不過有得放LUNCH,,..呵呵*吾知冰個會同我出呢=3="我驚又因為甘..D FD又話想同我..又吾

想同我有D FD=口="最驚就系甘..=3="如果再系甘..我會分屍的-口-",,

哇卡卡卡..LUNCH果陣..笑到我肚痛*本來我做梗MUCIS果份野LA,,甘都冇乜野既,,點知整完之後..

覺得空左小小..THEN就叫豆豆幫我諗D野加落去LA,,=W="跟住..佢畫左支筆筆出泥*甘我同佢睇落

都冇乜野..但MINGFU同嘉和過泥講左句野..笑到我肚痛*我同豆豆都冇諗過似果D LO=V="卡卡,,

跟住後尾我都冇乜笑LU,,跟住繼續畫支筆筆LA,,跟住MING FU又繼續講WO..跟住搞到我..又笑到*

-W-"卡卡..........THEN最尾果3堂都冇乜特別樹LU,,

 

刊登時間︰2006-01-04 09:52 PM  [  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 79 | »