HAHAAA>V<"今日鬧鍾響左之後..自己自動自覺起身*6點哇=W="第1次咋..呵呵,,直得紀念-W-"
THEN,,起左洗就梗系刷牙仔同洗面LA= ="跟住就打比豆豆叫佢起身...原來佢仲早過我*HAHA,,不
過吾梗要LA*吾知聽日仲早吾早到起身呢=V="呵..= ="琴晚好慘..3個人1時約我一齊番學*有個就
同呢個吾岩..果個又同呢個吾岩*搞到吾知點好..出門口果陣*打左比KOBY..再打比KEIKO,,諗住一
陣至打比CHERRY-3-"點知打比佢果陣..冇人聽*SO就出門口LU,,><"番到去..見到KOBY同KEIKO
等梗我..好似等左好耐唷>3<"梳梳哇..HOPE你地吾好MIND LA,,我上左車..等左好耐先坐滿人,,=="
SO搞到遲左/﹏\"..下次吾會架LA>3<"XDDDDDDD...
= ="今日番學果陣..凍到屎屎下*件長冷系學校..放假之前果日,令左33番學換...SO換左冇令番屋K
=3="搞到今朝冇長冷著...凍屎了=口="呠呠..番到去咋咋林去換番件長冷LA,,=3="隻手都凍哂,,
換完之後就去GOOD4IN LA,,落到去..見到MISS*MISS一入泥就鬧人=3="好彩吾系鬧我JAAJA*卡
THEN繼續睇書仔冇理佢..跟住佢話要交通告WO,,本來我都吾知佢UP乜..=口="後尾至知..但我張通告
都吾知飛左去邊*=口="..跟住佢就好似嬲嬲地LA,,因為我好小會甘架MA,,THEN佢林走果陣..就話冇交
果D..放學去見佢><"..幫佢做野..慘慘牙=3="跟住第1堂CHIN..=3="本來我最中2上架MA..但今堂吾知
做咩..成堂系樹發牛豆*第2堂ENG又系WO=口="..BUT好過CHIN果堂小小甘LA,,
跟住第3,4堂..MUCIS*HAHA...過得幾開針LA都算*成堂系樹玩..因為MISS好似幫吾知邊D人考試
=W="THEN..到左CHIS,=W="成堂系度抄野..悶屎了*>3<"聽日考中文OL=/\="驚驚地..HAHA..
>W<"不過有得放LUNCH,,..呵呵*吾知冰個會同我出呢=3="我驚又因為甘..D FD又話想同我..又吾
想同我有D FD=口="最驚就系甘..=3="如果再系甘..我會分屍的-口-",,
哇卡卡卡..LUNCH果陣..笑到我肚痛*本來我做梗MUCIS果份野LA,,甘都冇乜野既,,點知整完之後..
覺得空左小小..THEN就叫豆豆幫我諗D野加落去LA,,=W="跟住..佢畫左支筆筆出泥*甘我同佢睇落
都冇乜野..但MINGFU同嘉和過泥講左句野..笑到我肚痛*我同豆豆都冇諗過似果D LO=V="卡卡,,
跟住後尾我都冇乜笑LU,,跟住繼續畫支筆筆LA,,跟住MING FU又繼續講WO..跟住搞到我..又笑到*
-W-"卡卡..........THEN最尾果3堂都冇乜特別樹LU,,
 |