琴晚矛教教豬哇*,,又吾玩得腦WO..跟住就睇TV..織頸巾巾*傾電電...>W<"D時間過得好快耶..
HAHAAAAA,,到左6點*開始有D頂吾順既感覺..SO去左教教豬LU*我仲諗住訓到4/5點架MA,,點
知一早比人嘈醒左..10點幾就醒左>3<"慘慘哇...唉唉*跟住就ONLINE LA*BECAUSE琴晚同
MING FU傾左巧耐...本來佢要陪我通頂架*BUT佢話11點3就OFF...點知到最後*我仲要快OFF過
佢=W=",,有人要用也>口<"...搞到成晚都冇用過...但D時間又過得巧快LU,,我同佢講好左9/10點
一定要ONLINE,,點知我ONLINE果陣都吾見佢...佢到成11點幾先見佢IN*=3="曳曳也佢..訓晏左*
我成晚冇訓都早過佢..-W-"呵*跟住就同佢傾計仔LA又...傾左好多......吾開針既野*=口="屋K D
野佢知道哂LU*唉唉...學校D野佢仲更加清楚LA,,幾驚佢中2乜乜乜乜就幫佢牙....
>3<"佢都覺得我冇做得吾...我自己都認同*我比機會太多...YUKI我都就算比機會佢*但每次我
都冇幫佢講野..但我而家咪又系接受番佢*佢系自己自動去改..同埋亦做到比我地睇LO,,但你呢..???
我覺得..你地鬧交或者吾中2邊個果陣..真系一D都冇考慮過我或者諗下我LO,,系一個都冇牙*SO我覺
得..我今次..諗住吾再幫你架*因為我覺得吾須要我幫你LO,,你亦都吾希罕我呢個朋友...但我問心果句
我系真心當你系朋友LO,,每次成班女仔話吾中2你..什至個個都叫我*吾好彩你..一齊排斥你*你諗番轉
頭牙..我有冇甘做牙?冇牙MA,,有邊一次我系冇幫你牙?你自己諗下LA,,我甘講...吾系想話比人知..我有幾
偉大,,我一D都吾希罕呢D甘既字眼泥形容我*我只系想話比人知..你明知甘多人吾中2你某D性格,你系咪應該盡自
己既努力去改下呢..但系..你系成件事入面*冇諗過我,呢D我吾計...我最主要想知..你有冇負出過LO,,你每一
次你只系識得叫佢地比機會你...其實講真*要佢地比機會你..好容易,,講一句說話..付出一D時間比你改,,甘就
可以LA,,但你問你自己,,有冇負出過小小既時間去改*..你如期花時間去叫人地比機會你,,點解你吾花D時間去改
變下自己既吾好處..而做番D野比人地睇...你系有改到.有負出過呢*我好想你會諗下我呢幾日同你講過既野LO,,但
你亦有權去揀聽定吾聽*我亦吾知..你會吾會再睇我日記LA,,如果有野同我講可以留言或者學校同我講LO,但我同你講
既*講真..只有甘多...如果你覺得我講既野吾岩聽..甘梳梳*阻左你甘多時間...
 |