>w<"呵呵..今日好醒醒牙*個鬧鍾6點響左..我禁低左之後冇理..繼續訓*
=w="hehe~去到6點半*自己彈起身*扮扮完之後仲有巧多時間啵*咪開
腦腦LU..HAHA...KEIKO都有ON WO>W<"XDDDDDDD..卡卡*同佢傾
左幾句,,就出門口LU=W="呵呵..今日令住好多舊野番學哇=3="又凍WO*
凍到我也,,>3<"番到去見到蠟筆大新*跟住叫我WO,,甘咪行左過去LU,跟住
就叫佢幫我拎野LA>W<"卡卡..巧似好衰甘*SO最後都系自己拎上課室*>3<",,
幾乖囡..呵呵..巧開針耶*琴晚織好比安安喇>3<"幾醒也.HOPE佢中2喇.織左3日咋*
星期日果日至買既*仲要果日掛住出街街同埋玩..冇乜織過*
E兩日又放夜WO,,系學校做BOARD*一番到屋K又掛住玩腦*呢兩日都系夜晚9點幾開始織*
織到11點12點度喇*>W<"開針哇..甘快就織好*....泥梗我仲會織多條比.....吾講得住
>W<"HOPE都系好快甘織到比佢喇.我諗住今日開工喇>W<"KEKEKE....第2條嘉嘉
織既頸巾誕生喇-W-"<<好白痴也==今日一番到去..卡卡*又開針屎喇..一番到去..
甘一路行入課室果陣..見到D FD個個都有錫錫..哈哈*好笑牙..
吾知佢 地今日乜事>W<"笑到我牙..跟住LING LING走左過泥同我講左D..
我一直都好想有番既事...HAHA*>3<"今次豆豆都有份加入耶..呵呵>V<"SO HAPPY,,
YEAH,豆豆又HAPPYYYYYY啵,,BUT佢吾想牙冰冰冰個加入,,>3<"
不過樹但喇..我冇所謂既*,,好HAPPY也..豆豆畫左張巧令巧令巧令既野我...
笑屎了*佢話得我一個至有>W<"開針屎我喇...卡卡*4EVER BEST FD子子..>W<"XDDDDDD,,
第1堂=W="CHIN也...>W<"我最中2既CHIN堂也*本來吾系甘中2,,
BUT牙SIR好錫我..而家又中2左CHIN堂LU*XD,不過..牙SIR*真系好..
唉~吾知點講,成日講講下書,甘我坐系好前果D位度架MA,=3="無法子喇..
我系班入面算中等高既女仔>W<"SO就坐到好前喇..甘佢成日講講下書..
成日都要禁下我果頭=3="超無奈,一邊禁..有時仲叫埋老虎仔,甘WO= ="
個個一聽到佢甘講同埋禁我呢...個個都系度笑><"有D仲笑得好大聲TIM牙..
><"最衰系牙SIR=/\="..人地笑..佢又跟住人地笑埋一份WO*>3<"....呠呠*
不過算喇..上佢堂都巧HAPPY的-W-"佢吾會鬧我架!!XDD>V<"
今日ENG超好笑哇..本來開頭呢*MISS成日又鬧人WO,,=3="個個都吾HAPPY,,
吾出聲果D喇..甘有時MISS叫我地跟住佢讀...甘有D人又吾出聲WO,,跟住佢就話*
喂喂喂....冬眠哂牙下*冇哂聲既..跟住MISS話..快D講我講野LA*
哈哈..其實佢想講話快D跟住佢讀架..點知講錯野..話快D跟住佢講野*
THEN..跟住佢講親咩..D人都跟佢講野.超巧笑LO...連佢自己都笑..甘就HAPPY左
成堂喇..其他堂就有D悶甘喇..慘哇...我隻手真系好似吾識暖甘=3="凍到..吾知點
形容,個個摸過我隻手都問..點解你日日隻手成日都甘凍架=3="我都想知點解,,
凍屎我喇就泥*>3<"你地都系唷..著多件33唷...因我都又傷風了=3="..你地都小針身體喇.><"
 |