今日冇乜特別*...朝早約左KEIKO番...我同儀儀到左冇幾耐*佢就到LU..跟住我地就入
SCHOOL LA,,=3="唉~今日又要早會*悶屎了....不過時間過得好快*好快就上完第1,2堂*
E排吾夠訓牙,,SO*又頭痛喇....=3="又追吾番D MATHS,,有好多都吾識也*唉唉..LUNCH
果陣,甘我一個企系度望落去睇日打波仔..超好笑哇*LINGLING走左過泥陪我..
=W="KEIKO又走埋過泥WO*>3<"3個傻婆玩到勁DIN牙>W<"XDDDDDDDDDDDDDD,,
=3="唉唉,最尾CHIN堂...TEST牙*>﹏<"有D吾識做牙-_________________="知道琴晚
溫耐D喇,,但又超眼訓WO,,前夜差吾多成晚冇訓...琴晚又成12點幾先訓WO*
=3="變左系最尾果3堂個頭都超痛..但冇理由吾TEST架*SO最後都頂住做左...
不過識D吾識D,,做到半桶水*=3="唉,,頭先比人鬧*因為隻手.....佢地問我點解*
BUT我講左,,佢地都好似吾信我甘*MUM本來開始冇講野*SISTER又話
咩要搵MISS,,搞到牙媽又講埋一份*話我理掂自己先..屋K D野吾洗我理,,講左好耐*
我覺得佢地吾明我諗咩囉,,我講親SISTER都有意見架喇*實話我吾岩既..
有邊次會話過我好..我做得岩架D野*一次都冇牙...不過算喇*佢地中2點咪點囉以後*
我以後咩都吾會再理架喇....MAYBE*系屋K吾講野會好D既~我出親聲..
佢地就一人一句系度話我架喇...MUM講左D野又吾認,,佢地問我點解MA*
我講左MUM同我講過D野,,佢地兩個都有講過對方架,,又吾認WO..><"
好嬲囉我,講到我好似冇野搵野泥做,,冇事搵事泥嘈甘"以後都佢地打生打死都吾關我事*
鬧交鬧到點都好喇*我吾會再出一句聲,,最好有苦吾好搵我泥傾...
好憎牙呢種感覺*點解家姐講D野你就永遠都會聽....我呢*次次都系甘..
家姐出左去..有時同你傾*你就話想幫我...但又話驚幫左我口..家姐又話你成日幫住我
甘姐系..吾理咩事...我永遠都系錯*我諗梗咩你都吾知...仲要幫口鬧埋我一份.....
不過....以後你幫我又好.幫家姐又好~我吾會再出一句聲*系甘....
 |