=口="唉唉*...呢兩日又開始咳咳也-3-"把聲仲衰..講吾到野>口<"又咳到屎屎下WO= ="無奈~
琴日開始就好似講吾到野甘*講到都冇乜聲,,好似冇音甘>/\<"甘難聽AR..SO本來今日吾想番學
架..但KEIKO話吾好*一定要番..=3="但今日朝早連自己講乜..D人都聽吾到~所以上左兩堂就要
早退LU-口-"慘爆...又頭痛WO*變左冇針機聽書-____________="巧辛苦牙..><吾想早退都吾
得喇甘*後尾D FD陪左我落校務處..幫我打電*同埋搞早退D野><"甘我媽咪吾得閒泥牙MA*甘咪
叫左豆豆個牙媽同佢姐姐泥LU*THEN就打去同牙媽講..姐姐同AUNT同我番屋K*但校務處果D又
問E樣又問果樣*>3<"又話媽咪吾知果個姐姐系邊個...名又吾知..又吾知住邊*講到好似吾同得我
走甘..跟住媽咪同佢講左好耐...THEN又問過MISS*佢先比我走咋>3<"搞左成半個鍾也....走得之
後..甘姐姐同AUNT就同我去答車車喇..>W<"佢地巧巧人也...KEKEKEKE
落到車果陣..見到媽咪系車站等我*佢話同我直接去睇E生...=口="幾驚要打針哇..-3-"如果系就屎
LO..我會喊比個E生睇的-W-"HEHE..睇完之後就同媽咪比買送送*-口-"番到屋K..食完藥藥就去左
教教豬LU*到到4點先起身...=3='悶鬼屎我LU*睇日MAYBE都吾番得學也>3<"唉.....又有排悶喇*,
個頭巧痛也=3="吾打LU..聽日繼續-W-"
 |