仲要比兩個牙HEAD話我句句都幫住哂佢,又話知到我地兩個甘FD,,SO.,實句句都幫住哂佢LA,
講到佢好似冇錯甘*講左好耐佢先話比機會KEIKO=="BUT KEIKO仲要甘講>3<"
SO UNHAPPY也,,仲巧火TIM=口="點知我放左學終於忍吾住同佢講哂我想講既野
>口<"佢今日話很做番LU*=口="佢應承我話今日會搵D牙HEAD傾番,但到最後都系冇搵到
=3="無奈....又拖多日LU> <"聽日就....,,HOPE佢會同牙HEAD SAY梳喇!!!>W<"XDDDDDD"
今日泥左個新同學仔唷>V<"XDDD..巧開針-W-"我第1堂果陣*甘MISS好耐都未泥也MA,,
=="甘我地SCJ又要分組WO*甘佢岩岩新泥...驚冇人同佢一TIM牙>3<"SO.就放棄左
同豆豆 & KEIKO一TIM*而同其他女仔加埋新泥果個女仔同我一TIM,BUT豆豆又話想同
我一TIM WO=口="加上豆豆吾系甘中意媽子>3<"SO之前豆豆冇話過同媽子一TIM=口="
變左媽子搵左我同埋新泥果個同學仔一TIM="巧煩呢!!!!搞左好耐*=3="豆豆超吾開針...
甘矛法子喇*就同番佢地一組=3="KEIKO一TIM喇=N="
到到英文堂*悶屎了=3="兩堂都用泥作文...不過我用左一堂幾就作哂LU,,-3-"跟住系樹發牛豆..
=3="到ART,,>W<"過得巧快也D時間...好似畫左一陣野就放LUNCH LU,,
>V<"XDDDDDDDDDDD"=n="BUT食完LUNCH就要上去補番D DAT...>/\<"矛得玩...
最尾果兩堂就HAPPY>W<"豆豆坐左我格離...卡卡*玩得超開針耶*堂堂都系甘就巧LU*
>W<"XDDD,甘就玩左一堂喇*=W="最後果兩堂走火警=3="甘媽子甘日矛番學MA=3="
有個牙SIR泥代堂=W="個牙SIR好搞笑哇....甘今日走火警住架MA-W-"應該用最尾果堂....
牙SIR泥左之後話..驚走到亂哂=/\="SO冇調班上MATHS堂..KAKAKAKA>W<"
變左我地自由活動..=W="甘我同豆豆系樹玩梗喇...點知D男仔系甘走過泥整我地兩個WO*
>W<"KAKAKKAAAAAA超好笑哇..甘D男仔系甘整我地...跟住我就同豆豆大聲叫> <"
牙SIR...D男仔系度蝦人牙>V<"跟住牙SIR就鬧佢地..(系幫住我地..而好玩玩下甘鬧)
-W-"笑屎我了...笑到肚痛>V<"XDDDDDDDDDDDD...跟住多到KEIKO同蠟筆大新玩喇...
>3<"跟住佢又系甘WIN WO*..幾衰也..KA,THEN我同豆豆就"汥"佢喇....
原來佢吾怕"汥"架WO...仲縮得超好笑...KAKAKA..玩多冇幾耐就走LU>W<"..哈哈..
我地班好"羅"牙..走錯路=3="我地D女仔掛住傾計...吾記得提牙SIR行邊度...變左系甘傾..
一邊傾就跟住牙SIR行..點SIR就吾知同我地去左邊度排隊*>W<"有幾班就跟住我地錯WO*笑
屎我牙*KAKAKAKAKAAAA>3<"今日因為搵我地走錯位呢幾班...搞到早左3個字放咋> <"
如果吾系應該會早D架*>/\<"...不過算喇..>W<"都巧過冇....我地放左學就成班女仔一齊去APM
=3="我都吾肚仔餓..BUT有D話肚仔餓SO陪左佢地去食野..我就飲左杯野*果個經理系甘同我地傾計
>W<"講D野又搞笑WO..同埋有個哥哥..XDDDDDDD"食完之後再行左陣就番屋K LU,,,
今日儀儀又GO左我HOME*BUT6點就閃左LU=W="....>3<"記住下次要再系樹教教
豬埋先走得架下.\﹏/."