KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2005 年 11 月 17 日  星期四 晴天
..

琴日真系有D嬲KEIKO架=口="幫佢講左多野..紅N黃HEAD先話如果改,LUNCH又去番當值*

,,甘就吾扣更加吾會記佢過LU>口<"BUT..KEIKO就發哂脾氣話吾做WO,.

仲話記咪記囉<<<甘.....>3<"聽左之後我超嬲囉*果日同DHESD講左好多野...

仲要比兩個牙HEAD話我句句都幫住哂佢,又話知到我地兩個甘FD,,SO.,實句句都幫住哂佢LA,

講到佢好似冇錯甘*講左好耐佢先話比機會KEIKO=="BUT KEIKO仲要甘講>3<"

SO UNHAPPY也,,仲巧火TIM=口="點知我放左學終於忍吾住同佢講哂我想講既野

>口<"佢今日話很做番LU*=口="佢應承我話今日會搵D牙HEAD傾番,但最後都系冇搵到

=3="無奈....又拖多日LU> <"聽日就....,,HOPE佢會同牙HEAD SAY梳喇!!!>W<"XDDDDDD"

今日泥左個新同學仔唷>V<"XDDD..巧開針-W-"我第1堂果陣*甘MISS好耐都未泥也MA,,

=="甘我地SCJ又要分組WO*甘佢岩岩新泥...驚冇人同佢一TIM牙>3<"SO.就放棄左

同豆豆 & KEIKO一TIM*而同其他女仔加埋新泥果個女仔同我一TIM,BUT豆豆又話想同

我一TIM WO=口="加上豆豆吾系甘中意媽子>3<"SO之前豆豆冇話過同媽子一TIM=口="

變左媽子搵左我同埋新泥果個同學仔一TIM="巧煩呢!!!!搞左好耐*=3="豆豆超吾開針...

甘矛法子喇*就同番佢地一組=3="KEIKO一TIM喇=N="

到到英文堂*悶屎了=3="兩堂都用泥作文...不過我用左一堂幾就作哂LU,,-3-"跟住系樹發牛豆..

=3="到ART,,>W<"過得巧快也D時間...好似畫左一陣野就放LUNCH LU,,

>V<"XDDDDDDDDDDD"=n="BUT食完LUNCH就要上去補番D DAT...>/\<"矛得玩...

最尾果兩堂就HAPPY>W<"豆豆坐左我格離...卡卡*玩得超開針耶*堂堂都系甘就巧LU*

>W<"XDDD,甘就玩左一堂喇*=W="最後果兩堂走火警=3="甘媽子甘日矛番學MA=3="

有個牙SIR泥代堂=W="個牙SIR好搞笑哇....甘今日走火警住架MA-W-"應該用最尾果堂....

牙SIR泥左之後話..驚走到亂哂=/\="SO冇調班上MATHS堂..KAKAKAKA>W<"

變左我地自由活動..=W="甘我同豆豆系樹玩梗喇...點知D男仔系甘走過泥整我地兩個WO*

>W<"KAKAKKAAAAAA超好笑哇..甘D男仔系甘整我地...跟住我就同豆豆大聲叫> <"

牙SIR...D男仔系度蝦人牙>V<"跟住牙SIR就鬧佢地..(系幫住我地..而好玩玩下甘鬧)

-W-"笑屎我了...笑到肚痛>V<"XDDDDDDDDDDDD...跟住多到KEIKO同蠟筆大新玩喇...

>3<"跟住佢又系甘WIN WO*..幾衰也..KA,THEN我同豆豆就"汥"佢喇....

原來佢吾怕"汥"架WO...仲縮得超好笑...KAKAKA..玩多冇幾耐就走LU>W<"..哈哈..

我地班好"羅"牙..走錯路=3="我地D女仔掛住傾計...吾記得提牙SIR行邊度...變左系甘傾..

一邊傾就跟住牙SIR行..點SIR就吾知同我地去左邊度排隊*>W<"有幾班就跟住我地錯WO*笑

屎我牙*KAKAKAKAKAAAA>3<"今日因為搵我地走錯位呢幾班...搞到早左3個字放咋> <"

如果吾系應該會早D架*>/\<"...不過算喇..>W<"都巧過冇....我地放左學就成班女仔一齊去APM

=3="我都吾肚仔餓..BUT有D話肚仔餓SO陪左佢地去食野..我就飲左杯野*果個經理系甘同我地傾計

>W<"講D野又搞笑WO..同埋有個哥哥..XDDDDDDD"食完之後再行左陣就番屋K LU,,,

今日儀儀又GO左我HOME*BUT6點就閃左LU=W="....>3<"記住下次要再系樹教教

豬埋先走得架下.\﹏/."

 

刊登時間︰2005-11-17 06:12 PM  [  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | »