KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2005 年 11 月 9 日  星期三 晴天
..

唉...以為今日反番學會好happy架喇*,,點知....唉*仲煩過之前也>/<"鳴...........

今日一反到去,,至知自己又冇令key><第2次喇..搞到又比媽子(班主任)鬧><..慘牙!!!!..跟住有人又同我講-口-"今日

要補測同埋..第2堂就要英文默書書>/<"巧慘哇.....早知系甘病就番學喇*兩梂都冇得溫..唉~諗住又等"肥佬"........

但去到上第1堂上"保東瓜"..我見到有好多人系度溫英文....-口-"呵..甘我咪溫LU,,巧過"肥佬"MA...><",吾可以破紀

錄架...=口="BECAUSE我默書未試過"肥佬"...SO就系甘寫同串喇*到到就落堂果陣..比SIR SIR見到哇>/<"甘我格

離果個又溫梗MA..=口="D野比呇洮{...抃雃穜憧羌架*後尾我同個FD子系度話?..講到吤椑n出>W<"KAKAKA

超好笑哇*WAKAKAKAAAA,,到左英文堂LU> <"MISS話比10 MIN我地默咋>___________<"慘LU,,..不過都好

彩*,,吾識5個生字JA>V<'XDDD....HOPE其他果D吾會錯好多喇-W="HE*

我而家先知道...我地果班D女仔*系甘煩的~呢個吾彩果個...果個又系第2個面前講其他人...好似搞派甘~分好哂一

班班呢...又問我揀冰個*>口<"好煩也....不過我都系覺得果個XYZ最衰LU...成日系樹搞3搞4*討厭牙><"果次針麩

彩番吘妦?日就"篤人XX"...好彩D FD信我姐~不過今日番到去...搞到D女仔好似*,,=口="吾知點形容....一句

講哂>口<"我以後都吾會再心軟彩番坌[喇*相信我班D女仔一定會幫我既,,>3<"我比坌J機會多到...我自己都吾

記得~SO吾系我吾比機會?.系比左呇菑v吾識得珍惜同埋去改*所以...我覺得~我可以做同埋比既機會都做哂,

比哂...吾系我既問題LU*>______________<"..加上~我個FD同我講,,囧t自己既日記餅度,,講粗口鬧班女仔

好似都鬧埋我...甘樣好明顯*我呢個決定系矛錯喇*,,XDDDDD">3<"

我以後都吾會後悔今日既決定!!>3<"雖然同吾到你做至好既朋

友*但希望你會改下D性格而搵到一個岩你既FD子*...

還是當你一位損友*,,> <"

 

 

 

 

刊登時間︰2005-11-09 06:27 PM  [  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | »