=口="今日又遲起身喇*>3<"..不過早過琴日10分鍾=W="答10先起身......> <"
巧彩今日吾洗早番JA*吾系就遲大到LU*-W-"番到去之後...同豆豆傾計仔*
傾傾有人行埋泥問我地有冇溫豬仔-3-"跟住我問佢溫咩豬喇梗系=口='原來系SCJ
=/\="我冇左件樹*吾記得今日SCJ TEST*...跟住就飛跑過去拎書仔出泥溫喇*
>口<"呠...=3="第1堂就系SCJ LU>3<'巧彩仲有閱讀堂時間我溫JA,,吾系就屎得了*
打左鍾岩岩好溫完...仲背左幾段*但KEIKO問哂我3頁我都有D吾識*
見MISS仲未泥..再溫多陣喇*點知過埋第1堂..MISS都未泥=W="呵呵..
溫左好耐*張所有重點記哂背哂LU*>W<"甘先冇甘驚咋..不過我地見過左一堂..
得番一堂都吾夠既時間,,MISS都吾會TEST架喇*點知MISS話吾夠時間都要TEST唷*
=W="不過樹但喇...測吾測對我都矛乜影響既..呵呵>口<"XDDDDDDD"
HAHA*ENG見VCD"超好笑哇...好快就落堂LU*HOHO...THEN就同KEIKO落去喇...
點知上番泥果陣..就岩岩打鍾甘諗住行快幾步,,後面又有人叫行快D WO,,
咪慢跑跟跟下D人上去囉..>3<"搞整親隻腳也-口-"慘慘..隻腳人企系度或者行都痛*
番到課室,上美術,牙SIR已經系課室門口*甘咪死頂扮冇事LU..痛到我哇=/\="
上去果陣都要人扶..痛到攞命,上到去..入美術室果陣*吾記得扮冇事..因為又最遲入去*
搞到一開門...個個望哂出泥..好"樣衰"牙...個個都望住我好似牙公牙婆行路甘行入去*
我仲要叫左聲"牙...好"如"牙...牙SIR你吾好望住喇><"甘講LU,,跟住有D人又系度笑>3<"
(如)屎了>/\<"搞到又面紅喇*唉唉=3="..無奈*到左LUNCH*同LING LING*KEIKO*
安安,,豆豆玩到勁"DIN"哈哈哈哈...>W<"笑屎我了....XDDDDDD">V<"HO,,
>口<"今次到我地果TIM做壁報LU*>W<"HOPR攞到NO.1喇*
卡卡卡卡卡卡<(開針得很牙TODAY*笑得巧奸TIM"
放學果陣..同豆豆去公園傾計仔..傾到5點幾先番屋K也...呵呵*>W<"傾左巧耐耶*
又餵左幾粒蚊卜番屋K,,痕屎我喇*=3="...BUT..SO HAPPY*YEAH~
 |