我D病又出泥LA,,不過冇上次甘嚴重*=3="...BUT*都系差吾多架LA,,琴日都系因為甘..SO
矛打日記>3<"..本來琴日都冇乜野..但今朝一起身*個頭就痛到就發DIN*跟住玩左陣電腦,,
2點幾3點..媽咪要我落我睇E生*=3="好恐怖,,又系上次果個哇*-W-"驚驚地...THEN佢話
冇乜野..只系冷親*有D燒姐..>3<"嚇屎我了=...="唉唉..
番到去*見到姐夫坐左系度玩電腦..=3="甘咪行開左睇電視或者同BB玩LO-3-"..玩左陣..
佢就要食野LU*=/\="跟住媽咪就我食藥果D LO*=3="我好吾想食..但又好辛苦WO,,唉
媽咪叫左成粒鍾先去食*,,...食完之後冇耐*LINLIN CALL我LA,,傾左好耐下../.\佢好似
真系..好吾開心甘*THEN..琴日佢都有CALL我..LINGLING都有><"佢地兩個喊..搞到我
又喊埋出泥..=3="3個都系因為家庭問題..冇諗到佢地兩個都會甘LO..*LING,,我好想同
你講既就系..你千其吾好介手牙*你介左..痛果個*系你自己咋..可能你覺得*介左可能可以
發洩你既吾開心,因為我之前都系甘諗..介左50幾條..計埋上面果D就吾知幾多LA,,
介左..冇用架..佢地咪又系甘對你*既然佢地甘對你..點解要介手死比佢地睇?而吾去做D好
既野..令佢地對你改觀或者睇吾好你呢?..我本來*根本冇好好諗下呢一點..直至到*有好多FD
同我傾計*令到我識諗左LO,,SO..同樣..你都吾好甘牙*介介吾系一個好既解決方法LO,,HOPE
你會聽我講野LO,,至於..LIN頭*你都系也..你屋K甘睇你*咪同LINGLING一樣去改好自己LO><"
吾好衰比佢地睇也..知MA*你同佢D野..哈哈*傻佬,,今日同你講得好清楚LA*記住要做哇=W="
吾系我就....-3-"吾理你*
卡..同佢傾完電*頂吾順..去左教教豬*=3="隻手未暖過...塊面又紅又熱=/\="巧辛苦耶..><"
但點都好LA,,><"聽日一定要番學既..聽日開始考試LU...吾可以肥架*>3<"
 |