=口="今朝又系甘...7點至起身*>口<"跟住又超快既速度去洗面刷牙仔果D LA*又要洗埋頭...>口<"搞度完之後
答4...跟住就打比豆豆*叫豆豆門口LU,,番到學校岩岩好答半>W<"YEAH..卡卡...矛遲到*BUT一落車就見到佢,
儀儀,,家姐同豆豆*跟住佢地講講下野..豆豆至見到我..但我冇走過去.我諗住佢地傾梗野MA,,就費事過去LA*甘
豆豆望左過泥之後..我就做手細*話我自己入學校先..點知豆豆見到我甘..就以為我嬲LA,,SO..就冇理果D人,,就
走左過泥同我一齊入學校..卡卡..甘我LA,家姐,豆豆就一齊行...佢同儀儀就一齊行...甘我地行先過佢地MA..上到
去我就咩都冇理...去左GOOD FOR IN先LA,,點知佢冇泥*甘冇理到LA都,,THEN上到去果陣..佢就自己企系度LA
好似*甘我又冇咩同佢講野.SO又冇理LU*吾知點解..今日好多牙HEAD問我系咪同佢吵左*甘我同佢梗系答冇LA*
吾通吵左都周街唱咩=口="甘跟住佢地又問完再問...一個問完到另一個*好似甲埋甘=3=”
哇哇..今日凍凍凍凍..凍屎我LA>口<"慘慘爆LO,,好趺吾趺..琴日先泥趺SUP件冷33333333333>口<"搞到今日
又要著背心=="巧凍哇*,,跟住問D人同我換3333333LA,,有D借頸巾..李桭輝仲除埋自己件長冷比我...佢如果著校
服除左比我都話好D牙..佢今日同我一樣..都系著PE333=口="甘實凍凍屎佢LA.SO..用左一陣..諗諗下都系比番佢LU
卡卡...做吾出甘衰也,,"HOHOHOOOO睇我幾乖囡...HAHAAAAA<<<<<好自大也...
今日儀儀送左條頸巾巾我哇...>W<"親手織..溫暖牌*SO SWEET>V<"KAKAKAAAAA..又HAIPPPP WO,,豆豆,同
佢都話織頸巾巾我0W0"期待中.......>W<"KEKEKEEEEE...佢地自己開口話織架..SO 我超HAIPPP LU*YEAH....
今日第1堂MATHS,,有D吾開針LA,,MAYBE同佢吵左..見冇人理佢掛.但邊近兩個傻佬超好笑LO,,甘就過左兩堂LU
到左ENG...=口='同囧tCHEAR寫野...寫左好多..HAHAAAAAA..傾左好多野*
到到CHIN...-3-”巧悶呢..泥兩堂過得*講性騷擾=口="巧悶耶....卡卡...0W0"不過巧過就到放LUNCH LU...
>W<"HAIPPPP TIME....YAYA*...>3<"今日超HAIP LO,,豆豆做左PREFECT也..同我一樣..睇4樓...>W<"呵
到最後...上PE*考籃球..我最吾掂就系籃球架MA*=口=...中左2球咋..好屎=3="
卡卡..考完之後就打排球LA>W<"XDDDDDD.超開針LO,,KAKAAAA,,....不過玩左半個鍾度就放學LU,,>3<"...
=口="THEN就同豆豆上左MMLC做埋D野就閃人LU....>3<"今日真系巧HAIPPPP耶...HOPE日日都系LA
 |