= ="唉..今日都冇琴日甘黑*=3="不過..都系差吾多架JA感覺上*,,今日又吾夠訓- -"
= ="個鬧鍾響..又吾想起身WO*..跟住訓訓訓..訓到6點半起身*,,THEN就洗面同刷牙
仔LA-3-"搞掂哂D野之後就閃人..番到去*超冇心情..令完書..自己坐系度溫書*冇幾耐
KOBY番泥*同佢SAY嗨..THEN*好似冇野講甘..我又溫番書LA-3-"..過左冇幾耐..甘我
同佢講野..又好似吾多理我WO*甘我個位就比人坐左..SO*就坐左KOBY個位度,,佢就系
第2個位度同人玩果D LA,,甘我溫多陣..就打鍾*= ="..跟佢就行埋泥..THEN我就走LU,,
番番埋位..有時都同佢講下野*但都系甘..吾多似以前LO,,落左堂之後*佢就同雅欣一齊
吾記得做梗乜LA,,傾計果D掛..=3="甘我又冇去搵佢LU,,咪諗住等佢地傾完先搵佢LU*
點知傾到打鍾..兩次都系甘..*THEN到MUSIC LU..甘我都系自己一個坐系度..有幾個
問我乜事吾出聲LA,,我都冇答佢地*唉..我都吾知可以講乜- -"THEN KOBY 行左埋泥,,吾
記得佢講咩LA,,我又冇心聽佢講野WO*THEN就排隊上去..上到去..= ="又系成舊木甘坐
系度吾出聲*,,[[= ="
過左冇幾耐..KOBY就寫子比我LA,,佢好似..講到我把口就話幫佢..但我心就想幫子雅甘LO*
講到話冇FD做*我...好嬲牙果陣..- -"喂..系佢地成日鬧交..我吾想D FD搞到甘*又問我企邊
邊..我吾想甘牙*SO..我次次都會兩邊講D好既野..叫佢地*一個讓一步..一個就行一步甘*
但行果個又次次都吾聽WO*搞到..今次*我企KOBY果邊LO咪..
冇諗過..佢會甘同我講野*我覺得..問題吾系我度LO-3-"你地鬧交..無LALA又話埋我..好似冇野
搵野泥嘈甘..煩到噁*F幾牙...仲嘈埋呢D甘既野..你吾煩我都煩LA*講明..吾系話剩系話一個
系個個都系甘*,,..可能我自己都系..
但我會由而家開始..邊個鬧交*就算..同佢超FD,,我都吾會再幫佢..同埋去理呢D甘既野..*
白痴夠LA..吾會再同你地DIN落去..*,不過系呢間學校入面..都冇乜再有邊個系會值得我
去珍借LU*,,
聽日EAXM LA*好驚TIM...>3<"溫書仔LU...><"...吾可以再比D成績肥落去=3="...><"
 |