KOEYKA

暱稱:細嘉>3<”
性別:女
生日:1991-08-10
教育程度:##education##
職業:##occupation##
ICQ:##icq##
EMAIL:##email##
性格:##personality##
興趣:##interest##








--  ◆ ◆◆◆◆◆◆

° I 'M  NEVER FORGET `,''

MORE...

73 April 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30  

MESSAGES*

最近三個月尚無任何留言
MORE...

×﹏MyF d 子》\/\*...


-你對我的謊言*
-
-
-    我會            *刻骨銘心''
  

 
2006 年 1 月 17 日  星期二 晴天
..

= ="琴晚同KEIKO,,溫書搵到1點幾2點*,,-口-"佢話頂吾順..THEN就訓左LU*,,唉唉....

得番我一支公= ="跟住ICQ仲有人叫我-3-”我以為D FD子訓哂LA MA,,點知未..仲有

幾個*,,HAHA...THEN牙峰話陪我一齊溫*,,佢本來話..琴日同我溫架*,,但佢遲左番..

THEN佢就話..琴晚補番*,,跟住我就同佢講話...我諗住溫通頂WO*,,THEN就問佢得吾得

LA,,佢話幾點都得*,,我問佢..今日使吾使番學..佢話要*THEN我就叫佢吾洗同我溫..我自己

得架LA果D LA*,因為第2日番學..甘自己吾夠訓就好LA,,吾通累埋人咩*,,咪叫佢吾好LO*,,

但佢話吾MIND,,THEN溫下又一個鍾溫下又一個鍾..去到3點幾*= ="比媽咪鬧...話我做乜

溫甘夜D...*THEN就同佢CUT左線LA,,自己再繼續溫..溫到4點幾*頂吾順...系書抬度訓左*,,

好凍=3=",,今日又吾知做乜..成日個頭都好痛=3="..可能吾夠訓...卡卡..今朝LIN頭5點幾

打比我叫我起身架..但我冇聽一電,,因為都聽吾到一電電響*,,跟住到到7點定吾知幾點*

至聽到電電響*,,THEN就咋咋林去洗面LA,,>3<"好眼訓牙...未試過通完頂第日要番學*><"

跟住..番到學校*又好精神甘溫左陣書..就打鍾LU*,,><"好驚牙果陣..= ="睇左份卷之後...

O哂-3-"..好吾掂...識D吾識D*有一頁半冇做...= ="好驚20分都冇*琴晚溫書果D時間...

白廢的=3="...唉*...考完果陣*好想喊LO真系,,=口="..系冇人知的*/\/\幾叻..

= ="最後仲有兩科...HOPE*高分番D*拉高番哂D平均分LA- -"

吾系我就屎得架LA*>3<"....放左學之後*KEIKO泥左MY HOME>W<"SO HAPE*卡卡...

= ="兩個玩到DIN哂*,,玩完就落左去食LUNCH-口-"食完...去左PARK寫野..>3<"之前同

YUKI寫果D野冇哂..HOPE今次果D都吾好冇埋= =",,寫完之後..覺得好凍*就番HOME HOME

LA*,,番到去..一邊玩一邊同YU MING針針-3-"兩個玩到...好變態..><"佢系甘模我隻腳= ="

佢知我驚比人摸腳架><"但仲系甘整WO,,叫極都系甘整- -"發左幾次脾4....

卡卡..但又好好笑*>V<"總之好開心LA,,XDDDDDDD>W<"..

聽日吾屎番學耶=3="仲諗梗出街好定系屋K溫書做"書呆子"好...= ="不過都系睇下佢地去邊先算*,,

 

刊登時間︰2006-01-17 05:18 PM  [  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]  



                                                    « | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 79 | »