-- ◆ ◆◆◆◆◆◆ ° I 'M NEVER FORGET `,''
= ="今日11點幾,,仲有幾分鍾就12點..先起身-3-"超眼訓,,...
起左冇幾耐..就約D FD出街*出完番屋K,,= ="跟住傾電*都冇講
過野*DEL哂佢地LU,,唉...= ="吾打了*心情吾令
刊登時間︰2006-02-12 06:15 PM [ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ] « | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 79 | »