Hey everybody!今天系我期待已久噶日子啦!!
-。-屌,...一個人。孤零零、、
冇人同我番學。
去到學校話要帶口罩....好,我帶 跟住講早晨.我都講埋.真乖
哇...真系好熱....最少30幾度啦..站系果到唔知做咩..
不過..男仔.靚仔左..女仔都靚女左拉..
我一樣禁7
-跟住開學禮...
一個講完又一個。冇唔無聊D啊...差D訓覺、、
跟住上課室、、老師介紹。新同學。有D寸..不過有個性。我......(閱讀全文)